Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Chcę żyć! Żyć inaczej Techniki wspierania ucznia w kryzysie suicydalnym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Osoby w kryzysie suicydalnym nie pragną śmierci, lecz szukają zmiany w swoim życiu. Książka ta dotyka tematyki samobójstw wśród dzieci i młodzieży, koncentrując się na funkcjonowaniu ucznia lub nastolatka przeżywającego taki kryzys. Jest wartościowym narzędziem dla nauczycieli, pedagogów i psychologów, wspierając ich w działaniach zapobiegających samobójstwom w ramach szkolnych programów profilaktycznych. Książka podzielona jest na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Pierwsza przedstawia zagadnienia związane z suicydalnością oraz opisuje sytuację widzianą oczami młodego człowieka. W części drugiej znajdują się scenariusze warsztatów, które są podzielone na trzy bloki tematyczne, skierowane zarówno do kadry pedagogicznej, jak i uczniów. Blok A koncentruje się na rozwijaniu umiejętności nauczycieli w prowadzeniu rozmów z uczniami w kryzysie oraz ich rodzicami czy opiekunami. Blok C wspomaga kadrę pedagoga w tworzeniu i wdrażaniu strategii postępowania w obliczu prób samobójczych i samobójstw w szkole oraz w udzielaniu pierwszej pomocy emocjonalnej. Natomiast blok B jest przeznaczony dla uczniów, dając im wiedzę i umiejętności potrzebne do wspierania przyjaciół przeżywających kryzys suicydalny. Opis pochodzi od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Osoby w kryzysie suicydalnym nie pragną śmierci, lecz szukają zmiany w swoim życiu. Książka ta dotyka tematyki samobójstw wśród dzieci i młodzieży, koncentrując się na funkcjonowaniu ucznia lub nastolatka przeżywającego taki kryzys. Jest wartościowym narzędziem dla nauczycieli, pedagogów i psychologów, wspierając ich w działaniach zapobiegających samobójstwom w ramach szkolnych programów profilaktycznych. Książka podzielona jest na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Pierwsza przedstawia zagadnienia związane z suicydalnością oraz opisuje sytuację widzianą oczami młodego człowieka. W części drugiej znajdują się scenariusze warsztatów, które są podzielone na trzy bloki tematyczne, skierowane zarówno do kadry pedagogicznej, jak i uczniów. Blok A koncentruje się na rozwijaniu umiejętności nauczycieli w prowadzeniu rozmów z uczniami w kryzysie oraz ich rodzicami czy opiekunami. Blok C wspomaga kadrę pedagoga w tworzeniu i wdrażaniu strategii postępowania w obliczu prób samobójczych i samobójstw w szkole oraz w udzielaniu pierwszej pomocy emocjonalnej. Natomiast blok B jest przeznaczony dla uczniów, dając im wiedzę i umiejętności potrzebne do wspierania przyjaciół przeżywających kryzys suicydalny. Opis pochodzi od wydawcy.
