Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bunt na sprzedaż
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Bunt na sprzedaż. Dlaczego kultury nie da się zagłuszyć" to książka, która zarówno bawi, jak i prowokuje do refleksji. Jest to przenikliwe dzieło dwóch kanadyjskich autorów, skierowane do zwolenników kontrkultury oraz ich prawicowych oponentów. Autorzy, będący zarówno naukowcami, jak i publicystami, przyglądają się współczesnym trendom konsumenckim, rzucając na nie nowatorskie spojrzenie.
Sam tytuł książki sugeruje paradoks, który autorzy skrupulatnie analizują: "oszustwo udające bunt". Filozofowie ci, mający za sobą doświadczenie w akcjach alterglobalistycznych, doszli do wniosku, że produkty rzekomo antykonsumpcyjne w rzeczywistości wspierają konsumpcjonizm. Używając zdroworozsądkowych argumentów, kwestionują różne ikony kontrkultury i skrupulatnie dyskutują z tezami Naomi Klein, Michaela Moore'a i Herberta Marcusego.
Książka krytycznie ocenia entuzjastów zdrowej żywności, "etycznego marketingu", duchowości Wschodu oraz medycyny alternatywnej, często w zaskakujący i humorystyczny sposób ukazując ich hipokryzję. Mimo tego, autorzy nie stają w opozycji do antykonsumpcjonizmu czy kontrkultury jako takiej. Podkreślają, że mimo prawie pięćdziesięciu lat działalności krytycznej wobec kapitalizmu, efekty tych działań pozostają w ich ocenie wątpliwe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Bunt na sprzedaż. Dlaczego kultury nie da się zagłuszyć" to książka, która zarówno bawi, jak i prowokuje do refleksji. Jest to przenikliwe dzieło dwóch kanadyjskich autorów, skierowane do zwolenników kontrkultury oraz ich prawicowych oponentów. Autorzy, będący zarówno naukowcami, jak i publicystami, przyglądają się współczesnym trendom konsumenckim, rzucając na nie nowatorskie spojrzenie.
Sam tytuł książki sugeruje paradoks, który autorzy skrupulatnie analizują: "oszustwo udające bunt". Filozofowie ci, mający za sobą doświadczenie w akcjach alterglobalistycznych, doszli do wniosku, że produkty rzekomo antykonsumpcyjne w rzeczywistości wspierają konsumpcjonizm. Używając zdroworozsądkowych argumentów, kwestionują różne ikony kontrkultury i skrupulatnie dyskutują z tezami Naomi Klein, Michaela Moore'a i Herberta Marcusego.
Książka krytycznie ocenia entuzjastów zdrowej żywności, "etycznego marketingu", duchowości Wschodu oraz medycyny alternatywnej, często w zaskakujący i humorystyczny sposób ukazując ich hipokryzję. Mimo tego, autorzy nie stają w opozycji do antykonsumpcjonizmu czy kontrkultury jako takiej. Podkreślają, że mimo prawie pięćdziesięciu lat działalności krytycznej wobec kapitalizmu, efekty tych działań pozostają w ich ocenie wątpliwe.
