Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zaangażowanie pracowników w wykonywanie swoich zadań odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu znakomitych wyników. Nawet najbardziej kompetentni i doświadczeni pracownicy nie są w stanie w pełni wykorzystać swojego potencjału, jeśli nie wkładają serca w swoją pracę. Jako menedżer doskonale zdajesz sobie sprawę, że samodzielna motywacja pracowników jest rzadko spotykana. To właśnie na tobie spoczywa odpowiedzialność za wzbudzanie tej motywacji w zespole, chociaż dział HR powinien cię w tym wspierać. Dlatego ta książka stanowi niezastąpione źródło wiedzy zarówno dla ciebie, jak i specjalistów z HR.
Poradnik opiera się na rzeczywistych trudnościach, które autor miał okazję dokładnie zbadać podczas szkoleń prowadzonych przez minioną dekadę. Podczas tych sesji pracownicy chętnie dzielili się swoimi opiniami i doświadczeniami dotyczącymi sytuacji w ich miejscach pracy. Dodatkowo, często udawało się uzyskać cenne informacje z rozmów toczonych przy firmowej kawiarni. Autor, po uważnym wysłuchaniu i analizie tych opowieści, uznał niedostateczne zaangażowanie za główną przeszkodę. W odpowiedzi stworzył szereg strategii, które mogą znacząco pomóc firmom w pokonywaniu tego powszechnego problemu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zaangażowanie pracowników w wykonywanie swoich zadań odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu znakomitych wyników. Nawet najbardziej kompetentni i doświadczeni pracownicy nie są w stanie w pełni wykorzystać swojego potencjału, jeśli nie wkładają serca w swoją pracę. Jako menedżer doskonale zdajesz sobie sprawę, że samodzielna motywacja pracowników jest rzadko spotykana. To właśnie na tobie spoczywa odpowiedzialność za wzbudzanie tej motywacji w zespole, chociaż dział HR powinien cię w tym wspierać. Dlatego ta książka stanowi niezastąpione źródło wiedzy zarówno dla ciebie, jak i specjalistów z HR.
Poradnik opiera się na rzeczywistych trudnościach, które autor miał okazję dokładnie zbadać podczas szkoleń prowadzonych przez minioną dekadę. Podczas tych sesji pracownicy chętnie dzielili się swoimi opiniami i doświadczeniami dotyczącymi sytuacji w ich miejscach pracy. Dodatkowo, często udawało się uzyskać cenne informacje z rozmów toczonych przy firmowej kawiarni. Autor, po uważnym wysłuchaniu i analizie tych opowieści, uznał niedostateczne zaangażowanie za główną przeszkodę. W odpowiedzi stworzył szereg strategii, które mogą znacząco pomóc firmom w pokonywaniu tego powszechnego problemu.
