Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ma na celu dostarczenie czytelnikom wglądu w aktualne czynniki i źródła wpływające na tworzenie wartości dla klientów w firmach. Opisuje rodzaje wartości, które dziś odgrywają istotną rolę w budowaniu relacji z klientami. Ponadto, za pomocą konkretnych przykładów, ukazuje, jak niektóre przedsiębiorstwa skutecznie podwyższają wartości oferowane swoim klientom.
Publikacja dzieli się na trzy kluczowe obszary, z którymi obecnie stykają się menedżerowie odpowiedzialni za koncepcję budowania wartości klienta. Pierwszy obszar bada warunki i wyzwania z tym związane. Drugi koncentruje się na źródłach i procesach tworzenia wartości, w tym na doborze odpowiednich wartości. Ostatnia część gromadzi praktyczne przykłady podejścia do budowy wartości klienta, prezentując działania wybranych firm jako studia przypadków.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ma na celu dostarczenie czytelnikom wglądu w aktualne czynniki i źródła wpływające na tworzenie wartości dla klientów w firmach. Opisuje rodzaje wartości, które dziś odgrywają istotną rolę w budowaniu relacji z klientami. Ponadto, za pomocą konkretnych przykładów, ukazuje, jak niektóre przedsiębiorstwa skutecznie podwyższają wartości oferowane swoim klientom.
Publikacja dzieli się na trzy kluczowe obszary, z którymi obecnie stykają się menedżerowie odpowiedzialni za koncepcję budowania wartości klienta. Pierwszy obszar bada warunki i wyzwania z tym związane. Drugi koncentruje się na źródłach i procesach tworzenia wartości, w tym na doborze odpowiednich wartości. Ostatnia część gromadzi praktyczne przykłady podejścia do budowy wartości klienta, prezentując działania wybranych firm jako studia przypadków.
