Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BLOGOWANIE W BIZNESIE REWOLUCYJNY SPOSÓB NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY ZBUDOWANIE MARKI I OSIĄGNIĘCIE SPEKTAKULARNYCH SUKCESÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeremy Wright, ceniony ekspert w dziedzinie blogowania, przedstawia w swojej książce kompleksowe podejście do blogów korporacyjnych. Wyjaśnia, dlaczego firmy z różnych sektorów coraz częściej sięgają po to narzędzie i jak skutecznie z niego korzystać. Autor oferuje praktyczne wskazówki dotyczące budowania trwałych relacji z klientami za pośrednictwem blogów.
Podkreśla znaczenie opinii klientów, które mogą wpływać na strategie marketingowe, a także przyczyniać się do innowacji i zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, co w rezultacie może prowadzić do jego transformacji. Książka zawiera przykłady czołowych globalnych marek, takich jak Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors, które z powodzeniem wkomponowały blogi w swoje działania. Jeremy Wright dzieli się spostrzeżeniami, jak w oparciu o te przykłady można osiągnąć podobne sukcesy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeremy Wright, ceniony ekspert w dziedzinie blogowania, przedstawia w swojej książce kompleksowe podejście do blogów korporacyjnych. Wyjaśnia, dlaczego firmy z różnych sektorów coraz częściej sięgają po to narzędzie i jak skutecznie z niego korzystać. Autor oferuje praktyczne wskazówki dotyczące budowania trwałych relacji z klientami za pośrednictwem blogów.
Podkreśla znaczenie opinii klientów, które mogą wpływać na strategie marketingowe, a także przyczyniać się do innowacji i zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, co w rezultacie może prowadzić do jego transformacji. Książka zawiera przykłady czołowych globalnych marek, takich jak Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors, które z powodzeniem wkomponowały blogi w swoje działania. Jeremy Wright dzieli się spostrzeżeniami, jak w oparciu o te przykłady można osiągnąć podobne sukcesy.
