InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najnowsza książka dotycząca Big Data przedstawia zastosowanie tego narzędzia analitycznego w przemyśle. Prezentuje rozwiązania, które coraz szerzej będą stosowane w coraz większej liczbie firm z różnych gałęzi gospodarki, również w przemyśle (np. zgodnie z badaniami firmy Gartner aż 80% procesów biznesowych w firmach będzie oparte na Big Data w 2020 r.)! W książce skoncentrowano się na tym, jak firmy, używając tej metodologii, mogą wyodrębniać i poddać analizie tylko najważniejsze dla siebie informacje – takie, które pozwolą zbudować lub utrzymać przewagę konkurencyjną. Zawierając w sobie liczne „case studies”, np. z przemysłu stalowego i innych, książka oferuje praktyczny przewodnik, który umożliwi Czytelnikowi zrozumienie w przystępny sposób analizy Big Data. Nacisk w książce położony jest m.in. na: metodologię analizy sieci – zbierania danych, przetwarzania i ich interpretacji. Przedstawiono wykorzystanie w praktyce programów: UCINET, NetMiner, R, NodeXL, Gephi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najnowsza książka dotycząca Big Data przedstawia zastosowanie tego narzędzia analitycznego w przemyśle. Prezentuje rozwiązania, które coraz szerzej będą stosowane w coraz większej liczbie firm z różnych gałęzi gospodarki, również w przemyśle (np. zgodnie z badaniami firmy Gartner aż 80% procesów biznesowych w firmach będzie oparte na Big Data w 2020 r.)! W książce skoncentrowano się na tym, jak firmy, używając tej metodologii, mogą wyodrębniać i poddać analizie tylko najważniejsze dla siebie informacje – takie, które pozwolą zbudować lub utrzymać przewagę konkurencyjną. Zawierając w sobie liczne „case studies”, np. z przemysłu stalowego i innych, książka oferuje praktyczny przewodnik, który umożliwi Czytelnikowi zrozumienie w przystępny sposób analizy Big Data. Nacisk w książce położony jest m.in. na: metodologię analizy sieci – zbierania danych, przetwarzania i ich interpretacji. Przedstawiono wykorzystanie w praktyce programów: UCINET, NetMiner, R, NodeXL, Gephi.