Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia dziennikarstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiamy Państwu „Biblię dziennikarstwa”, niezwykłe opracowanie składające się z tekstów napisanych przez czołowe postacie polskiego dziennikarstwa. Ten kompleksowy przewodnik stanowi niezastąpione źródło wiedzy, które zapełnia lukę na rynku wydawniczym, oferując szeroką perspektywę na różnorodne aspekty pracy w mediach. Książka została podzielona na trzy obszerne części, które prowadzą czytelnika przez pełen wachlarz doświadczeń — od gromadzenia informacji w terenie, poprzez tworzenie treści takich jak wywiady, recenzje i felietony, aż po finalne redagowanie materiałów w redakcji.
W publikacji tej można przeczytać również krótkie eseje o historii dziennikarstwa autorstwa Rafała Habielskiego. Bertold Kittel dzieli się szczegółami pracy dziennikarza śledczego, Roman Młodkowski odkrywa zagadki dziennikarstwa ekonomicznego, zaś Stefan Szczepłek i Tomasz Smokowski opisują fascynacje dziennikarstwem sportowym. Wojciech Jagielski wprowadza czytelników w świat korespondencji wojennych, podczas gdy Wojciech Tochman i Mariusz Szczygieł zdradzają tajniki reportażu. Jerzy Pilch ukazuje sztukę tworzenia felietonów, Kamil Durczok objaśnia zagadnienia publicystyki, a Marek Raczkowski koncentruje się na rysunku satyrycznym.
W sumie książka gromadzi 65 artykułów, które szczegółowo analizują sztukę dziennikarską, odkrywając tajemnice zawodu poprzez doświadczenia najwybitniejszych polskich dziennikarzy, z których wielu po raz pierwszy dzieli się własnymi przemyśleniami na temat ich pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiamy Państwu „Biblię dziennikarstwa”, niezwykłe opracowanie składające się z tekstów napisanych przez czołowe postacie polskiego dziennikarstwa. Ten kompleksowy przewodnik stanowi niezastąpione źródło wiedzy, które zapełnia lukę na rynku wydawniczym, oferując szeroką perspektywę na różnorodne aspekty pracy w mediach. Książka została podzielona na trzy obszerne części, które prowadzą czytelnika przez pełen wachlarz doświadczeń — od gromadzenia informacji w terenie, poprzez tworzenie treści takich jak wywiady, recenzje i felietony, aż po finalne redagowanie materiałów w redakcji.
W publikacji tej można przeczytać również krótkie eseje o historii dziennikarstwa autorstwa Rafała Habielskiego. Bertold Kittel dzieli się szczegółami pracy dziennikarza śledczego, Roman Młodkowski odkrywa zagadki dziennikarstwa ekonomicznego, zaś Stefan Szczepłek i Tomasz Smokowski opisują fascynacje dziennikarstwem sportowym. Wojciech Jagielski wprowadza czytelników w świat korespondencji wojennych, podczas gdy Wojciech Tochman i Mariusz Szczygieł zdradzają tajniki reportażu. Jerzy Pilch ukazuje sztukę tworzenia felietonów, Kamil Durczok objaśnia zagadnienia publicystyki, a Marek Raczkowski koncentruje się na rysunku satyrycznym.
W sumie książka gromadzi 65 artykułów, które szczegółowo analizują sztukę dziennikarską, odkrywając tajemnice zawodu poprzez doświadczenia najwybitniejszych polskich dziennikarzy, z których wielu po raz pierwszy dzieli się własnymi przemyśleniami na temat ich pracy.
