InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Recenzowana praca jest pierwszą kompletną monografią Szkoły Polskiej w Batignolles, do której napisania wykorzystano wszystkie istniejące źródła i opracowania. Należy wskazać na pionierskość i nowoczesność pracy [] Do tej pory nikt z Polaków zajmujących się jakimś zagadnieniem nie przeprowadził tak szeroko zakrojonej kwerendy we Francji []. Kompletność dzieła polega także na omówieniu i wyczerpaniu wszystkich problemów edukacji szkolnej, które w takim ujęciu nie zawsze znajdują się w książkach polskich historyków wychowania. Książka wypełnia lukę w pamięci historycznej, gdyż tak ważnego hasła nie ma w polskiej Encyklopedii pedagogicznej XXI w. [] Autorka wniosła nowe i świeże spojrzenie, pokazując, jak idea wychowania narodowego może być różnie pojmowana w zależności od epoki, miejsca i warunków. W ten sposób polska tradycja wychowania narodowego Klementyny Tańskiej, Stanisława Szczepanowskiego, Lucjana Zarzeckiego wzbogacona została o koncepcję emigracyjną.
Z recenzji prof. dr hab. Juliana Dybca
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Recenzowana praca jest pierwszą kompletną monografią Szkoły Polskiej w Batignolles, do której napisania wykorzystano wszystkie istniejące źródła i opracowania. Należy wskazać na pionierskość i nowoczesność pracy [] Do tej pory nikt z Polaków zajmujących się jakimś zagadnieniem nie przeprowadził tak szeroko zakrojonej kwerendy we Francji []. Kompletność dzieła polega także na omówieniu i wyczerpaniu wszystkich problemów edukacji szkolnej, które w takim ujęciu nie zawsze znajdują się w książkach polskich historyków wychowania. Książka wypełnia lukę w pamięci historycznej, gdyż tak ważnego hasła nie ma w polskiej Encyklopedii pedagogicznej XXI w. [] Autorka wniosła nowe i świeże spojrzenie, pokazując, jak idea wychowania narodowego może być różnie pojmowana w zależności od epoki, miejsca i warunków. W ten sposób polska tradycja wychowania narodowego Klementyny Tańskiej, Stanisława Szczepanowskiego, Lucjana Zarzeckiego wzbogacona została o koncepcję emigracyjną.
Z recenzji prof. dr hab. Juliana Dybca