Książka - BADANIA MARKETINGOWE OD TEORII DO PRAKTYKI

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

BADANIA MARKETINGOWE OD TEORII DO PRAKTYKI

BADANIA MARKETINGOWE OD TEORII DO PRAKTYKI

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka stanowi obszerny przewodnik po badaniach marketingowych, łącząc teorię z praktycznym podejściem. Zawiera dogłębną analizę kluczowych metod, takich jak techniki jakościowe i etnograficzne, które są nieodłącznym elementem współczesnych badań marketingowych. Autorzy omawiają także wykorzystanie technik projekcyjnych w rozwijaniu strategii marketingowych. Publikacja dostarcza szczegółowej wiedzy na temat zbierania danych i wyboru próby — kluczowych aspektów niezbędnych do przeprowadzania skutecznych badań trackingowych. Obejmuje także eksperymenty w marketingu, ocenę efektywności reklam oraz elementy segmentacji rynku. Czytelnicy znajdą tu także wyczerpujące informacje o badaniach dotyczących marki oraz o zastosowaniu Mystery Shopping w ocenie jakości obsługi klienta. Współpraca z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii gwarantuje rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny zawartości książki.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka stanowi obszerny przewodnik po badaniach marketingowych, łącząc teorię z praktycznym podejściem. Zawiera dogłębną analizę kluczowych metod, takich jak techniki jakościowe i etnograficzne, które są nieodłącznym elementem współczesnych badań marketingowych. Autorzy omawiają także wykorzystanie technik projekcyjnych w rozwijaniu strategii marketingowych. Publikacja dostarcza szczegółowej wiedzy na temat zbierania danych i wyboru próby — kluczowych aspektów niezbędnych do przeprowadzania skutecznych badań trackingowych. Obejmuje także eksperymenty w marketingu, ocenę efektywności reklam oraz elementy segmentacji rynku. Czytelnicy znajdą tu także wyczerpujące informacje o badaniach dotyczących marki oraz o zastosowaniu Mystery Shopping w ocenie jakości obsługi klienta. Współpraca z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii gwarantuje rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny zawartości książki.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 14.65 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 266
Rok wydania: 2007
Rozmiar: 190 × 250 mm
ID: 9788374890038

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info