Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BADANIA MARKETINGOWE OD TEORII DO PRAKTYKI
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi obszerny przewodnik po badaniach marketingowych, łącząc teorię z praktycznym podejściem. Zawiera dogłębną analizę kluczowych metod, takich jak techniki jakościowe i etnograficzne, które są nieodłącznym elementem współczesnych badań marketingowych. Autorzy omawiają także wykorzystanie technik projekcyjnych w rozwijaniu strategii marketingowych. Publikacja dostarcza szczegółowej wiedzy na temat zbierania danych i wyboru próby — kluczowych aspektów niezbędnych do przeprowadzania skutecznych badań trackingowych. Obejmuje także eksperymenty w marketingu, ocenę efektywności reklam oraz elementy segmentacji rynku. Czytelnicy znajdą tu także wyczerpujące informacje o badaniach dotyczących marki oraz o zastosowaniu Mystery Shopping w ocenie jakości obsługi klienta. Współpraca z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii gwarantuje rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny zawartości książki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi obszerny przewodnik po badaniach marketingowych, łącząc teorię z praktycznym podejściem. Zawiera dogłębną analizę kluczowych metod, takich jak techniki jakościowe i etnograficzne, które są nieodłącznym elementem współczesnych badań marketingowych. Autorzy omawiają także wykorzystanie technik projekcyjnych w rozwijaniu strategii marketingowych. Publikacja dostarcza szczegółowej wiedzy na temat zbierania danych i wyboru próby — kluczowych aspektów niezbędnych do przeprowadzania skutecznych badań trackingowych. Obejmuje także eksperymenty w marketingu, ocenę efektywności reklam oraz elementy segmentacji rynku. Czytelnicy znajdą tu także wyczerpujące informacje o badaniach dotyczących marki oraz o zastosowaniu Mystery Shopping w ocenie jakości obsługi klienta. Współpraca z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii gwarantuje rzetelność oraz wysoki poziom merytoryczny zawartości książki.
