Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Autyzm. Co robić (a czego nie)
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poszukujesz skutecznych sposobów na wsparcie dziecka z autyzmem w środowisku szkolnym? Ta książka oferuje praktyczne wskazówki poprzez analizę 15 konkretnych sytuacji, które często pojawiają się w kontekście wyzwań związanych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Kluczowym elementem jest zapewnienie czytelnych instrukcji. Nauczysz się, jak formułować przekazy, aby dziecko mogło je łatwiej zrozumieć, co znacząco ułatwi komunikację.
Warto także pielęgnować podejście zespołowe. Współpraca nauczycieli i pracowników szkoły to podstawa efektywnego procesu edukacyjnego, ponieważ wychowanie dziecka wymaga zaangażowania całej społeczności.
Rozumienie indywidualnych potrzeb oraz trudności sensorycznych dziecka nie tylko poprawia efektywność nauki, ale także sprawia, że wspólna praca staje się bardziej satysfakcjonująca i przyjemna. Zawsze pamiętajmy, że dziecko z autyzmem może czasem wykazywać trudności, jednak to nie sprawia, że jest ono "dzieckiem problemowym".
Marco Pontis, wykładowca na Uniwersytecie w Bolzano, specjalizuje się w pedagogice i dydaktyce osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami rozwoju. Od niemal dwóch dekad jest zaangażowany w pracę z osobami z autyzmem i innymi złożonymi niepełnosprawnościami. Aktywnie współpracuje z organizacjami rodziców osób niepełnosprawnych, przyczyniając się do edukacji opiekunów i rodziców oraz prowadząc superwizję terapii edukacyjnych opartych na badaniach. Pontis odpowiada za program Centrum CTR dotyczący autyzmu i współpracuje z Centrum Badań, Rozwoju i Studiów Wyższych (CRS4). Jest autorem licznych publikacji naukowych i edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poszukujesz skutecznych sposobów na wsparcie dziecka z autyzmem w środowisku szkolnym? Ta książka oferuje praktyczne wskazówki poprzez analizę 15 konkretnych sytuacji, które często pojawiają się w kontekście wyzwań związanych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Kluczowym elementem jest zapewnienie czytelnych instrukcji. Nauczysz się, jak formułować przekazy, aby dziecko mogło je łatwiej zrozumieć, co znacząco ułatwi komunikację.
Warto także pielęgnować podejście zespołowe. Współpraca nauczycieli i pracowników szkoły to podstawa efektywnego procesu edukacyjnego, ponieważ wychowanie dziecka wymaga zaangażowania całej społeczności.
Rozumienie indywidualnych potrzeb oraz trudności sensorycznych dziecka nie tylko poprawia efektywność nauki, ale także sprawia, że wspólna praca staje się bardziej satysfakcjonująca i przyjemna. Zawsze pamiętajmy, że dziecko z autyzmem może czasem wykazywać trudności, jednak to nie sprawia, że jest ono "dzieckiem problemowym".
Marco Pontis, wykładowca na Uniwersytecie w Bolzano, specjalizuje się w pedagogice i dydaktyce osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami rozwoju. Od niemal dwóch dekad jest zaangażowany w pracę z osobami z autyzmem i innymi złożonymi niepełnosprawnościami. Aktywnie współpracuje z organizacjami rodziców osób niepełnosprawnych, przyczyniając się do edukacji opiekunów i rodziców oraz prowadząc superwizję terapii edukacyjnych opartych na badaniach. Pontis odpowiada za program Centrum CTR dotyczący autyzmu i współpracuje z Centrum Badań, Rozwoju i Studiów Wyższych (CRS4). Jest autorem licznych publikacji naukowych i edukacyjnych.
