Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Art branding 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Igor Gałązkiewicz w swojej książce "Art branding 2: Światło na sztukę!" podejmuje fascynujący temat, jakim jest rola sztuki we współczesnym świecie. Autor stawia sztukę na piedestale, przypisując jej różnorodne funkcje i zastosowania, od technologii przez strategię po marketingowe opakowanie. W jego analizach sztuka ma zdolność łączenia celebrytów, marek i tworzenia więzi w społeczności. Raz kwitnie w doskonałej kondycji, innym razem znajduje się na granicy przetrwania, ale zawsze pozostaje odbiciem ludzkich potrzeb, które mimo zmieniających się czasów są zaskakująco niezmienne.
Autor bada jak dzisiejsza sztuka wpływa na branding i marketing, podkreślając potrzebę artystycznego podejścia do masowej produkcji i nacisk na kreatywność oraz unikalność form wyrazu. Takie podejście pozwala na kreowanie niezwykłych produktów i usług, które przyciągają uwagę i angażują odbiorców. Gałązkiewicz pokazuje, że art branding, oparty na inteligentnej interakcji między sztuką a biznesem, stał się fascynującym środkiem komunikacji, na tyle istotnym, że z pewnością warto go lepiej zgłębić.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Igor Gałązkiewicz w swojej książce "Art branding 2: Światło na sztukę!" podejmuje fascynujący temat, jakim jest rola sztuki we współczesnym świecie. Autor stawia sztukę na piedestale, przypisując jej różnorodne funkcje i zastosowania, od technologii przez strategię po marketingowe opakowanie. W jego analizach sztuka ma zdolność łączenia celebrytów, marek i tworzenia więzi w społeczności. Raz kwitnie w doskonałej kondycji, innym razem znajduje się na granicy przetrwania, ale zawsze pozostaje odbiciem ludzkich potrzeb, które mimo zmieniających się czasów są zaskakująco niezmienne.
Autor bada jak dzisiejsza sztuka wpływa na branding i marketing, podkreślając potrzebę artystycznego podejścia do masowej produkcji i nacisk na kreatywność oraz unikalność form wyrazu. Takie podejście pozwala na kreowanie niezwykłych produktów i usług, które przyciągają uwagę i angażują odbiorców. Gałązkiewicz pokazuje, że art branding, oparty na inteligentnej interakcji między sztuką a biznesem, stał się fascynującym środkiem komunikacji, na tyle istotnym, że z pewnością warto go lepiej zgłębić.
