Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Arkusze monitoringu i karty pracy cz.4
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.
Arkusze umożliwiają:
- dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia
- określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
- ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.
Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Czwarta część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie":
9. Ja jako konsument
10. Ja w świecie techniki
11. Ja w świecie technologii informacyjnej
12. Ja w bezpiecznym świecie
13. Ja w świecie kultury i rozrywki
14. Mój czas wolny
15. Będę dorosły.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.
Arkusze umożliwiają:
- dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia
- określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
- ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.
Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Czwarta część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie":
9. Ja jako konsument
10. Ja w świecie techniki
11. Ja w świecie technologii informacyjnej
12. Ja w bezpiecznym świecie
13. Ja w świecie kultury i rozrywki
14. Mój czas wolny
15. Będę dorosły.