Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Antypedagogika
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Antypedagogika to podejście w edukacji, które kwestionuje tradycyjne metody wychowawcze, skoncentrowane na kontroli życia dziecka i narzucaniu mu określonych zachowań. Zamiast tego, promuje ideę, że dzieci powinny mieć prawo do samodzielnego podejmowania decyzji i eksperymentowania, a rolą nauczyciela jest jedynie pełnienie roli przewodnika. Według tej filozofii, istotne jest, aby wsparcie oferowane dzieciom było dobrowolne i nie wymuszone. Zwolennicy antypedagogiki argumentują, że wychowawcy nie powinni przyjmować dominującej roli, roszcząc sobie prawo do decydowania, co jest najlepsze dla dziecka. Zamiast tego, powinni ufać dzieciom i ich naturalnej zdolności do podejmowania właściwych wyborów.
Hubertus von Schönebeck, jeden z wybitnych współczesnych orędowników antypedagogiki, promował te idee, prowadząc serię wykładów w Polsce w styczniu 1990 roku. W swoich wystąpieniach skierowanych do pedagogów, psychologów i studentów kierunków nauczycielskich, przedstawiał korzyści płynące z zastosowania tych niekonwencjonalnych zasad. W Polsce, podejście to znajduje swoje korzenie w ideach Janusza Korczaka, który już wcześniej wdrażał podobne zasady, koncentrując się na szacunku i zaufaniu do dzieci.
Dzieła von Schönebecka zostały opublikowane przez Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w latach 90., a jego książka "Antypedagogika" po raz pierwszy ukazała się w 1994 roku, wprowadzając polskich czytelników w tematykę tej nowoczesnej filozofii edukacyjnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Antypedagogika to podejście w edukacji, które kwestionuje tradycyjne metody wychowawcze, skoncentrowane na kontroli życia dziecka i narzucaniu mu określonych zachowań. Zamiast tego, promuje ideę, że dzieci powinny mieć prawo do samodzielnego podejmowania decyzji i eksperymentowania, a rolą nauczyciela jest jedynie pełnienie roli przewodnika. Według tej filozofii, istotne jest, aby wsparcie oferowane dzieciom było dobrowolne i nie wymuszone. Zwolennicy antypedagogiki argumentują, że wychowawcy nie powinni przyjmować dominującej roli, roszcząc sobie prawo do decydowania, co jest najlepsze dla dziecka. Zamiast tego, powinni ufać dzieciom i ich naturalnej zdolności do podejmowania właściwych wyborów.
Hubertus von Schönebeck, jeden z wybitnych współczesnych orędowników antypedagogiki, promował te idee, prowadząc serię wykładów w Polsce w styczniu 1990 roku. W swoich wystąpieniach skierowanych do pedagogów, psychologów i studentów kierunków nauczycielskich, przedstawiał korzyści płynące z zastosowania tych niekonwencjonalnych zasad. W Polsce, podejście to znajduje swoje korzenie w ideach Janusza Korczaka, który już wcześniej wdrażał podobne zasady, koncentrując się na szacunku i zaufaniu do dzieci.
Dzieła von Schönebecka zostały opublikowane przez Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w latach 90., a jego książka "Antypedagogika" po raz pierwszy ukazała się w 1994 roku, wprowadzając polskich czytelników w tematykę tej nowoczesnej filozofii edukacyjnej.
