Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszej gospodarce kryzys nie jest rzadkością, lecz stanowi integralną część funkcjonowania każdej organizacji. Wiele osób, zarówno teoretyków, jak i praktyków biznesu, twierdzi, że żyjemy w erze ciągłego kryzysu, co sprawia, że zdolność zarządzania w sytuacjach kryzysowych stała się niezbędną umiejętnością dla menedżerów. Kryzys jest powszechnie postrzegany jako zagrożenie dla gospodarki, organizacji oraz osób prywatnych, jednak można na niego spojrzeć także jako na okazję do rozwoju i początek nowego etapu sukcesów organizacji. W historii gospodarczej zarówno świata, jak i Polski, przeszłość pełna jest przykładów, które ilustrują zarówno imponujące sukcesy, jak i porażki w zmaganiach z kryzysem. Wystarczy spojrzeć na największe firmy w historii – wiele z nich dzisiaj nie istnieje lub straciło swoją dawną potęgę. Dawni liderzy zostali zdeklasowani przez firmy, które w obliczu kryzysu podjęły odważne zmiany, skutecznie go przezwyciężyły i obecnie dynamicznie się rozwijają. Książka ta jest przeznaczona zarówno dla pracowników naukowych, jak i dla studentów, doktorantów, uczestników studiów podyplomowych oraz praktyków biznesu. Dla naukowców może stać się inspiracją do dalszych badań oraz prowadzenia zajęć akademickich. Osoby zajmujące się zarządzaniem oraz praktycy biznesu znajdą tutaj interesujące studia przypadków, które pomogą im głębiej zrozumieć zjawisko kryzysu, a także wskazówki dotyczące skutecznego radzenia sobie z nim i błędów, których należy unikać.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszej gospodarce kryzys nie jest rzadkością, lecz stanowi integralną część funkcjonowania każdej organizacji. Wiele osób, zarówno teoretyków, jak i praktyków biznesu, twierdzi, że żyjemy w erze ciągłego kryzysu, co sprawia, że zdolność zarządzania w sytuacjach kryzysowych stała się niezbędną umiejętnością dla menedżerów. Kryzys jest powszechnie postrzegany jako zagrożenie dla gospodarki, organizacji oraz osób prywatnych, jednak można na niego spojrzeć także jako na okazję do rozwoju i początek nowego etapu sukcesów organizacji. W historii gospodarczej zarówno świata, jak i Polski, przeszłość pełna jest przykładów, które ilustrują zarówno imponujące sukcesy, jak i porażki w zmaganiach z kryzysem. Wystarczy spojrzeć na największe firmy w historii – wiele z nich dzisiaj nie istnieje lub straciło swoją dawną potęgę. Dawni liderzy zostali zdeklasowani przez firmy, które w obliczu kryzysu podjęły odważne zmiany, skutecznie go przezwyciężyły i obecnie dynamicznie się rozwijają. Książka ta jest przeznaczona zarówno dla pracowników naukowych, jak i dla studentów, doktorantów, uczestników studiów podyplomowych oraz praktyków biznesu. Dla naukowców może stać się inspiracją do dalszych badań oraz prowadzenia zajęć akademickich. Osoby zajmujące się zarządzaniem oraz praktycy biznesu znajdą tutaj interesujące studia przypadków, które pomogą im głębiej zrozumieć zjawisko kryzysu, a także wskazówki dotyczące skutecznego radzenia sobie z nim i błędów, których należy unikać.
