Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To trzecie, zaktualizowane wydanie uznanego podręcznika, który stanowi kompendium wiedzy na temat strategii analizy. Autorki skupiają się na technikach badania wpływu czynników zewnętrznych na organizację, analizując zarówno makroekonomiczne otoczenie, jak i konkurencyjne środowisko. Istotnym elementem publikacji jest dokładna analiza sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Wydanie poświęca szczególną uwagę analizie SWOT, umożliwiającej ocenę mocnych i słabych stron firmy wobec szans i zagrożeń w jej otoczeniu. W książce można znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące zbierania niezbędnych informacji do przeprowadzenia wnikliwej analizy strategicznej. Najnowsza edycja zawiera dodatkowo aktualną wiedzę oraz najważniejsze przykłady z ostatnich lat, ilustrując teoretyczne zagadnienia praktycznymi doświadczeniami. Poradnik zawiera również zestaw ćwiczeń z formularzami, które są niezwykle przydatne dla studentów i menedżerów chcących samodzielnie przeprowadzić strategiczną analizę swoich firm.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To trzecie, zaktualizowane wydanie uznanego podręcznika, który stanowi kompendium wiedzy na temat strategii analizy. Autorki skupiają się na technikach badania wpływu czynników zewnętrznych na organizację, analizując zarówno makroekonomiczne otoczenie, jak i konkurencyjne środowisko. Istotnym elementem publikacji jest dokładna analiza sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Wydanie poświęca szczególną uwagę analizie SWOT, umożliwiającej ocenę mocnych i słabych stron firmy wobec szans i zagrożeń w jej otoczeniu. W książce można znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące zbierania niezbędnych informacji do przeprowadzenia wnikliwej analizy strategicznej. Najnowsza edycja zawiera dodatkowo aktualną wiedzę oraz najważniejsze przykłady z ostatnich lat, ilustrując teoretyczne zagadnienia praktycznymi doświadczeniami. Poradnik zawiera również zestaw ćwiczeń z formularzami, które są niezwykle przydatne dla studentów i menedżerów chcących samodzielnie przeprowadzić strategiczną analizę swoich firm.
