Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka prezentuje różnorodne metody analizy strategicznej, które cieszą się dużą popularnością i są szeroko stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Zastosowanie tych technik umożliwia firmom ocenę swoich możliwości na rynku oraz unikanie typowych błędów. W efekcie pomaga to nie tylko w minimalizowaniu ryzyka wynikającego z nietrafionych decyzji, ale także w osiąganiu sukcesu w warunkach rosnącej konkurencji. Omawiane metody obejmują analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz wewnętrznej sytuacji przedsiębiorstwa. Szczególnie dokładnie opisano analizę SWOT, dzięki której można dogłębnie zbadać zarówno wnętrze firmy, jak i jej konkurencyjne otoczenie. Książkę wzbogacają liczne przykłady praktycznego zastosowania opisanych metod oraz zestawy ćwiczeń, które pomagają nauczyć się ich samodzielnego wykorzystania. Publikacja jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych na różnych uczelniach, uczestników kursów i szkoleń rozwijających umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka prezentuje różnorodne metody analizy strategicznej, które cieszą się dużą popularnością i są szeroko stosowane w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Zastosowanie tych technik umożliwia firmom ocenę swoich możliwości na rynku oraz unikanie typowych błędów. W efekcie pomaga to nie tylko w minimalizowaniu ryzyka wynikającego z nietrafionych decyzji, ale także w osiąganiu sukcesu w warunkach rosnącej konkurencji. Omawiane metody obejmują analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz wewnętrznej sytuacji przedsiębiorstwa. Szczególnie dokładnie opisano analizę SWOT, dzięki której można dogłębnie zbadać zarówno wnętrze firmy, jak i jej konkurencyjne otoczenie. Książkę wzbogacają liczne przykłady praktycznego zastosowania opisanych metod oraz zestawy ćwiczeń, które pomagają nauczyć się ich samodzielnego wykorzystania. Publikacja jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych na różnych uczelniach, uczestników kursów i szkoleń rozwijających umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
