Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Umiejętne wykorzystanie metod analizy strategicznej jest kluczowe w ocenie możliwości rynkowych przedsiębiorstwa oraz identyfikacji potencjalnych zagrożeń. Dzięki temu podejściu można znacząco zredukować ryzyko podejmowania błędnych decyzji, co jest szczególnie istotne na rynku charakteryzującym się dużą konkurencyjnością. Podręcznik przedstawia najbardziej powszechne metody analizy strategicznej, które są stosowane w zarządzaniu strategicznym. Obejmują one techniki analizy makrootoczenia, konkurencji oraz wewnętrznej kondycji organizacji. Jednym z kluczowych elementów książki jest dokładne omówienie analizy SWOT, która umożliwia ocenę zarówno wewnętrznych zasobów firmy, jak i jej otoczenia rynkowego. Dodatkowym atutem podręcznika są zestawy ćwiczeń, które pomagają w samodzielnym przeprowadzaniu rozmaitych analiz strategicznych. Książka jest dedykowana studentom kierunków ekonomicznych różnorodnych uczelni wyższych, uczestnikom kursów doskonalenia menedżerskiego, a także przedsiębiorcom i osobom zarządzającym firmami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Umiejętne wykorzystanie metod analizy strategicznej jest kluczowe w ocenie możliwości rynkowych przedsiębiorstwa oraz identyfikacji potencjalnych zagrożeń. Dzięki temu podejściu można znacząco zredukować ryzyko podejmowania błędnych decyzji, co jest szczególnie istotne na rynku charakteryzującym się dużą konkurencyjnością. Podręcznik przedstawia najbardziej powszechne metody analizy strategicznej, które są stosowane w zarządzaniu strategicznym. Obejmują one techniki analizy makrootoczenia, konkurencji oraz wewnętrznej kondycji organizacji. Jednym z kluczowych elementów książki jest dokładne omówienie analizy SWOT, która umożliwia ocenę zarówno wewnętrznych zasobów firmy, jak i jej otoczenia rynkowego. Dodatkowym atutem podręcznika są zestawy ćwiczeń, które pomagają w samodzielnym przeprowadzaniu rozmaitych analiz strategicznych. Książka jest dedykowana studentom kierunków ekonomicznych różnorodnych uczelni wyższych, uczestnikom kursów doskonalenia menedżerskiego, a także przedsiębiorcom i osobom zarządzającym firmami.
