Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Afazja Ćwiczenia językowe dla dzieci Część 4
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy stworzona z myślą o dzieciach, które zmagają się z afazją, mając trudności w przetwarzaniu i formułowaniu komunikatów językowych. Składa się ona z zestawów ćwiczeń, które doskonalą umiejętności takie jak rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie oraz pisanie.
Część 4 koncentruje się na wzmacnianiu kompetencji językowych, przygotowując dzieci do edukacji przedszkolnej. Zawiera ona ćwiczenia rozwijające zdolność rozumienia i użycia wyrazów, jak również konstruowania zdań z dopełnieniem oraz przydawką, a także uwzględniające okolicznik miejsca i sposobu. Ponadto, dzieci uczą się odmiany rzeczowników, zapamiętywania sylab otwartych w izolacji oraz w sekwencjach, a także kolejności wyrazów i poleceń. Część ta obejmuje także czytanie sylab otwartych w połączeniu ze spółgłoskami: D, S, Z, K, G, oraz struktur wyrazów zgodnie z wzorcem: samogłoska + sylaba otwarta. Obejmuje również czytanie istotnych wyrazów składających się z dwóch lub trzech otwartych sylab. Dzieci będą skupiać się na operacjach myślowych z materiałem obrazkowym i pojęciowym, a także rozwijać umiejętności planowania ruchów ręki.
Każde zadanie jest opatrzone szczegółowymi instrukcjami przeznaczonymi dla terapeuty lub rodzica, co ułatwia jego prawidłowe przeprowadzenie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci to seria pomocy stworzona z myślą o dzieciach, które zmagają się z afazją, mając trudności w przetwarzaniu i formułowaniu komunikatów językowych. Składa się ona z zestawów ćwiczeń, które doskonalą umiejętności takie jak rozumienie, powtarzanie, słuchanie, mówienie, czytanie oraz pisanie.
Część 4 koncentruje się na wzmacnianiu kompetencji językowych, przygotowując dzieci do edukacji przedszkolnej. Zawiera ona ćwiczenia rozwijające zdolność rozumienia i użycia wyrazów, jak również konstruowania zdań z dopełnieniem oraz przydawką, a także uwzględniające okolicznik miejsca i sposobu. Ponadto, dzieci uczą się odmiany rzeczowników, zapamiętywania sylab otwartych w izolacji oraz w sekwencjach, a także kolejności wyrazów i poleceń. Część ta obejmuje także czytanie sylab otwartych w połączeniu ze spółgłoskami: D, S, Z, K, G, oraz struktur wyrazów zgodnie z wzorcem: samogłoska + sylaba otwarta. Obejmuje również czytanie istotnych wyrazów składających się z dwóch lub trzech otwartych sylab. Dzieci będą skupiać się na operacjach myślowych z materiałem obrazkowym i pojęciowym, a także rozwijać umiejętności planowania ruchów ręki.
Każde zadanie jest opatrzone szczegółowymi instrukcjami przeznaczonymi dla terapeuty lub rodzica, co ułatwia jego prawidłowe przeprowadzenie.
