Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Abc jak zbudować zespół który zwycięża
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Świetne zespoły ostatecznie odnoszą sukces - wbrew wszelkim przeciwnościom. Kodeks honorowy spaja taki zespół w trudnych sytuacjach. Sprawia, że jego członkowie trzymają się określonych standardów zachowania, dążą do konkretnych wyników i - co najważniejsze - poczuwają się do odpowiedzialności przed sobą nawzajem.
Ludzie, którzy to wiedzą, mają ogromną przewagę na rynku. Po przeczytaniu tej książki także i Ty będziesz mógł ją zdobyć.
Wiele osób ma rewelacyjny pomysł na produkt, ale nigdy nie zamienia go w żyłę złota. Milionom ludzi nieobce jest pragnienie zrezygnowania z pracy i założenia własnej firmy, mimo to ich marzenie o byciu właścicielem biznesu cały czas pozostaje jedynie w sferze pragnień. Ludzie ci wolą pozostać przy swojej bezpiecznej pracy. A spośród tych, którzy zdobywają się na ten krok i zakładają własną firmę, wielu w krótkim czasie ponosi porażkę. Statystyki pokazują, że 90% wszystkich nowych biznesów upada w ciągu pierwszych 5 lat; i że 90% z tych 10%, którym udaje się przetrwać te pierwsze 5 lat, upada przed 10. rokiem swojego istnienia. Dlaczego?
Wielu ekspertów uważa, że ludzie nie zakładają własnych firm lub ponoszą porażkę krótko po założeniu biznesu z dwóch głównych powodów. Są nimi: brak pieniędzy i brak umiejętności biznesowych. W moim przekonaniu brak umiejętności biznesowych jest tu najważniejszy. Innymi słowy, jeżeli posiadasz umiejętności biznesowe, możesz tworzyć pieniądze. Ale jeśli masz pieniądze, ale brakuje Ci umiejętności biznesowych, to Twoje pieniądze szybko się skończą.
ABC. Jak zbudować zespół, który zwycięża sprawi, że będziesz w stanie:
- przyciągnąć najlepszych graczy zespołowych do Twojego biznesu;
- zadbać o to, by wszyscy członkowie zespołu pracowali możliwie najwydajniej;
- zmienić zwykłych ludzi w mistrzów;
- zaszczepić w Twoim zespole lojalność i zaufanie, tak aby jego członkowie trzymali się razem w trudnych sytuacjach;
- raz na zawsze wyeliminować w Twoim zespole stresujące ,,problemy interpersonalne";
- wykorzystać stres na swoją korzyść, abyś mógł osiągnąć niewiarygodne wyniki;
- stworzyć mistrzowskie zespoły w pracy, w Twojej społeczności oraz w Twoim domu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Świetne zespoły ostatecznie odnoszą sukces - wbrew wszelkim przeciwnościom. Kodeks honorowy spaja taki zespół w trudnych sytuacjach. Sprawia, że jego członkowie trzymają się określonych standardów zachowania, dążą do konkretnych wyników i - co najważniejsze - poczuwają się do odpowiedzialności przed sobą nawzajem.
Ludzie, którzy to wiedzą, mają ogromną przewagę na rynku. Po przeczytaniu tej książki także i Ty będziesz mógł ją zdobyć.
Wiele osób ma rewelacyjny pomysł na produkt, ale nigdy nie zamienia go w żyłę złota. Milionom ludzi nieobce jest pragnienie zrezygnowania z pracy i założenia własnej firmy, mimo to ich marzenie o byciu właścicielem biznesu cały czas pozostaje jedynie w sferze pragnień. Ludzie ci wolą pozostać przy swojej bezpiecznej pracy. A spośród tych, którzy zdobywają się na ten krok i zakładają własną firmę, wielu w krótkim czasie ponosi porażkę. Statystyki pokazują, że 90% wszystkich nowych biznesów upada w ciągu pierwszych 5 lat; i że 90% z tych 10%, którym udaje się przetrwać te pierwsze 5 lat, upada przed 10. rokiem swojego istnienia. Dlaczego?
Wielu ekspertów uważa, że ludzie nie zakładają własnych firm lub ponoszą porażkę krótko po założeniu biznesu z dwóch głównych powodów. Są nimi: brak pieniędzy i brak umiejętności biznesowych. W moim przekonaniu brak umiejętności biznesowych jest tu najważniejszy. Innymi słowy, jeżeli posiadasz umiejętności biznesowe, możesz tworzyć pieniądze. Ale jeśli masz pieniądze, ale brakuje Ci umiejętności biznesowych, to Twoje pieniądze szybko się skończą.
ABC. Jak zbudować zespół, który zwycięża sprawi, że będziesz w stanie:
- przyciągnąć najlepszych graczy zespołowych do Twojego biznesu;
- zadbać o to, by wszyscy członkowie zespołu pracowali możliwie najwydajniej;
- zmienić zwykłych ludzi w mistrzów;
- zaszczepić w Twoim zespole lojalność i zaufanie, tak aby jego członkowie trzymali się razem w trudnych sytuacjach;
- raz na zawsze wyeliminować w Twoim zespole stresujące ,,problemy interpersonalne";
- wykorzystać stres na swoją korzyść, abyś mógł osiągnąć niewiarygodne wyniki;
- stworzyć mistrzowskie zespoły w pracy, w Twojej społeczności oraz w Twoim domu.