Książka - 70 sposobów na rozkochanie klienta... w Twoim e-biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

70 sposobów na rozkochanie klienta... w Twoim e-biznesie

70 sposobów na rozkochanie klienta... w Twoim e-biznesie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Klient – to chyba jedno z najwspanialszych słów, prawda? Jako e-przedsiębiorca doskonale zdajesz sobie sprawę, że fundamentem sukcesu w biznesie online są: atrakcyjny produkt, efektywne działania marketingowe oraz intuicyjny, dobrze opracowany sklep internetowy, który pozwala klientowi na płynne przejście od pierwszej wizyty aż po pomyślne zakończenie zakupu. Czy nie zapomnieliśmy o czymś istotnym? Jest jedno kluczowe słowo, które przy omawianiu sukcesu w e-commerce, nie powinno być pomijane. Tym słowem jest: KLIENT. To on odgrywa decydującą rolę w Twoim biznesie. Nawet jeśli oferujesz wyjątkowe produkty, korzystasz z rewolucyjnych narzędzi marketingowych i Twoja platforma zakupowa jest wzorem funkcjonalności, nic nie zdziałasz bez doskonałej obsługi Klienta.

Paweł Krzyworączka, od 2008 roku, prowadzi własny biznes online i z ogromnym zaangażowaniem bada interakcje pomiędzy kupującymi a sprzedawcami. Jego doświadczenia, zarówno jako klienta, jak i sprzedawcy, pomagają mu stale usprawniać proces obsługi w jego firmie. Skupia się na eliminacji błędów, które dostrzegł u innych, oraz na wdrażaniu pozytywnych praktyk, jakie sam spotkał. Porównuje relację między kupującym a sprzedającym do związku miłosnego, podkreślając, że to sprzedawca musi włożyć więcej wysiłku, by zdobyć względy klienta. Jak to wygląda w Twoim przypadku? Czy dbasz wystarczająco o swojego Klienta? Marzysz o tym, aby oczarować, a potem związać na stałe Klienta z Twoim biznesem? Jeśli tak, jeśli masz ambitne plany dotyczące relacji z Klientami, nie możesz przegapić książki Pawła Krzyworączki!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Klient – to chyba jedno z najwspanialszych słów, prawda? Jako e-przedsiębiorca doskonale zdajesz sobie sprawę, że fundamentem sukcesu w biznesie online są: atrakcyjny produkt, efektywne działania marketingowe oraz intuicyjny, dobrze opracowany sklep internetowy, który pozwala klientowi na płynne przejście od pierwszej wizyty aż po pomyślne zakończenie zakupu. Czy nie zapomnieliśmy o czymś istotnym? Jest jedno kluczowe słowo, które przy omawianiu sukcesu w e-commerce, nie powinno być pomijane. Tym słowem jest: KLIENT. To on odgrywa decydującą rolę w Twoim biznesie. Nawet jeśli oferujesz wyjątkowe produkty, korzystasz z rewolucyjnych narzędzi marketingowych i Twoja platforma zakupowa jest wzorem funkcjonalności, nic nie zdziałasz bez doskonałej obsługi Klienta.

Paweł Krzyworączka, od 2008 roku, prowadzi własny biznes online i z ogromnym zaangażowaniem bada interakcje pomiędzy kupującymi a sprzedawcami. Jego doświadczenia, zarówno jako klienta, jak i sprzedawcy, pomagają mu stale usprawniać proces obsługi w jego firmie. Skupia się na eliminacji błędów, które dostrzegł u innych, oraz na wdrażaniu pozytywnych praktyk, jakie sam spotkał. Porównuje relację między kupującym a sprzedającym do związku miłosnego, podkreślając, że to sprzedawca musi włożyć więcej wysiłku, by zdobyć względy klienta. Jak to wygląda w Twoim przypadku? Czy dbasz wystarczająco o swojego Klienta? Marzysz o tym, aby oczarować, a potem związać na stałe Klienta z Twoim biznesem? Jeśli tak, jeśli masz ambitne plany dotyczące relacji z Klientami, nie możesz przegapić książki Pawła Krzyworączki!

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 14.67 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 141 × 207 mm
ID: 9788324689279

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Paweł Krzyworączka

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info