Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
70 sposobów na rozkochanie klienta... w Twoim e-biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Klient – to chyba jedno z najwspanialszych słów, prawda? Jako e-przedsiębiorca doskonale zdajesz sobie sprawę, że fundamentem sukcesu w biznesie online są: atrakcyjny produkt, efektywne działania marketingowe oraz intuicyjny, dobrze opracowany sklep internetowy, który pozwala klientowi na płynne przejście od pierwszej wizyty aż po pomyślne zakończenie zakupu. Czy nie zapomnieliśmy o czymś istotnym? Jest jedno kluczowe słowo, które przy omawianiu sukcesu w e-commerce, nie powinno być pomijane. Tym słowem jest: KLIENT. To on odgrywa decydującą rolę w Twoim biznesie. Nawet jeśli oferujesz wyjątkowe produkty, korzystasz z rewolucyjnych narzędzi marketingowych i Twoja platforma zakupowa jest wzorem funkcjonalności, nic nie zdziałasz bez doskonałej obsługi Klienta.
Paweł Krzyworączka, od 2008 roku, prowadzi własny biznes online i z ogromnym zaangażowaniem bada interakcje pomiędzy kupującymi a sprzedawcami. Jego doświadczenia, zarówno jako klienta, jak i sprzedawcy, pomagają mu stale usprawniać proces obsługi w jego firmie. Skupia się na eliminacji błędów, które dostrzegł u innych, oraz na wdrażaniu pozytywnych praktyk, jakie sam spotkał. Porównuje relację między kupującym a sprzedającym do związku miłosnego, podkreślając, że to sprzedawca musi włożyć więcej wysiłku, by zdobyć względy klienta. Jak to wygląda w Twoim przypadku? Czy dbasz wystarczająco o swojego Klienta? Marzysz o tym, aby oczarować, a potem związać na stałe Klienta z Twoim biznesem? Jeśli tak, jeśli masz ambitne plany dotyczące relacji z Klientami, nie możesz przegapić książki Pawła Krzyworączki!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Klient – to chyba jedno z najwspanialszych słów, prawda? Jako e-przedsiębiorca doskonale zdajesz sobie sprawę, że fundamentem sukcesu w biznesie online są: atrakcyjny produkt, efektywne działania marketingowe oraz intuicyjny, dobrze opracowany sklep internetowy, który pozwala klientowi na płynne przejście od pierwszej wizyty aż po pomyślne zakończenie zakupu. Czy nie zapomnieliśmy o czymś istotnym? Jest jedno kluczowe słowo, które przy omawianiu sukcesu w e-commerce, nie powinno być pomijane. Tym słowem jest: KLIENT. To on odgrywa decydującą rolę w Twoim biznesie. Nawet jeśli oferujesz wyjątkowe produkty, korzystasz z rewolucyjnych narzędzi marketingowych i Twoja platforma zakupowa jest wzorem funkcjonalności, nic nie zdziałasz bez doskonałej obsługi Klienta.
Paweł Krzyworączka, od 2008 roku, prowadzi własny biznes online i z ogromnym zaangażowaniem bada interakcje pomiędzy kupującymi a sprzedawcami. Jego doświadczenia, zarówno jako klienta, jak i sprzedawcy, pomagają mu stale usprawniać proces obsługi w jego firmie. Skupia się na eliminacji błędów, które dostrzegł u innych, oraz na wdrażaniu pozytywnych praktyk, jakie sam spotkał. Porównuje relację między kupującym a sprzedającym do związku miłosnego, podkreślając, że to sprzedawca musi włożyć więcej wysiłku, by zdobyć względy klienta. Jak to wygląda w Twoim przypadku? Czy dbasz wystarczająco o swojego Klienta? Marzysz o tym, aby oczarować, a potem związać na stałe Klienta z Twoim biznesem? Jeśli tak, jeśli masz ambitne plany dotyczące relacji z Klientami, nie możesz przegapić książki Pawła Krzyworączki!
