Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Znaczenie wyceny własności intelektualnej
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom stanowi zbiór refleksji prawniczych i ekonomicznych na temat zasad wynagradzania twórców i doboru metodologii wyceny. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, ekonomicznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym poszerzona analiza tej tematyki pozwoli odnaleźć się w wyzwaniach stawianych w ich praktyce. All serious enterprises build their potential and assets based on intellectual property and its related policy. However, it is important to understand the basis upon which IP pricing should be set. This second volume in the Design, Fashion and Advertisement Law Series gets to the heart of the problems related to the protection and valuation of intellectual property rights. This volume is a collection of legal and economic reflections on the principles of author remuneration and the selection of valuation methodology.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom stanowi zbiór refleksji prawniczych i ekonomicznych na temat zasad wynagradzania twórców i doboru metodologii wyceny. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, ekonomicznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym poszerzona analiza tej tematyki pozwoli odnaleźć się w wyzwaniach stawianych w ich praktyce. All serious enterprises build their potential and assets based on intellectual property and its related policy. However, it is important to understand the basis upon which IP pricing should be set. This second volume in the Design, Fashion and Advertisement Law Series gets to the heart of the problems related to the protection and valuation of intellectual property rights. This volume is a collection of legal and economic reflections on the principles of author remuneration and the selection of valuation methodology.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 52.63 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 652
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 15 x 21 mm
ID: 9788395535512
Wydawnictwo: Difin
Inne książki: Marek Panfil
31.50 zł
dobry
-
111.97 zł
jak nowa
-
31.50 zł
dobry
-
74.26 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 43.40 zł 74.90 zł
15.73 zł
jak nowa
-
15.73 zł
jak nowa
52.63 zł
jak nowa
-
52.63 zł
jak nowa
Taniej o 62.37 zł 115.00 zł
28.65 zł
dobry
-
28.65 zł
dobry
Taniej o 61.25 zł 89.90 zł
Inne książki: Biznes
23.51 zł
dobry
-
23.51 zł
dobry
-
15.13 zł
widoczne ślady używania
16.35 zł
jak nowa
-
16.35 zł
jak nowa
-
15.11 zł
dobry
Taniej o 53.55 zł 69.90 zł
20.82 zł
dobry
-
23.82 zł
jak nowa
-
20.82 zł
dobry
Taniej o 38.18 zł 59.00 zł
15.54 zł
jak nowa
-
15.54 zł
jak nowa
-
18.42 zł
dobry
Taniej o 24.36 zł 39.90 zł
31.37 zł
jak nowa
-
31.37 zł
jak nowa
-
25.80 zł
dobry
Taniej o 13.53 zł 44.90 zł
33.80 zł
dobry
-
31.48 zł
jak nowa
-
33.80 zł
dobry
Taniej o 36.10 zł 69.90 zł
42.78 zł
nowa
-
22.78 zł
jak nowa
-
16.11 zł
widoczne ślady używania
-
42.78 zł
nowa
Taniej o 7.12 zł 49.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew