Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zawód infobroker. Polski rynek informacji
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce, do których należą m.in.:
- funkcje i specyfika zawodu brokera informacji, wymagane kompetencje, umiejętności i tryb kształcenia infobrokerów, rozpoczynanie działalności,
- kodeksy etyczne funkcjonujące w środowiskach profesjonalistów informacji oraz przepisy prawne i ich interpretacja,
- współpraca infobrokera z klientem, identyfikacja jego potrzeb i spełnianie oczekiwań, potencjalne źródła konfliktu oraz mediacje,
- infobrokerstwo systemowe: przekazywanie treści, znaczenie wiedzy i zarządzania nią w organizacji, związek między poziomem kultury infobrokerskiej a merytoryczną decyzyjnością organizacji, kwantyfikowanie wiedzy, optymalizacja procesów informacyjnych i komunikacyjnych,
- audyt zarządzania wiedzą,
- różne aspekty informacji i ich znaczenie w działalności infobrokerskiej: jakość, architektura i zasady projektowania informacji, typy źródeł informacji, rodzaje i cechy opracowań infobrokerskich,
- metody pracy infobrokera - strategie pozyskiwania informacji, zjawisko głębokiego Internetu i sposoby docierania do jego zasobów, bieżące monitorowanie informacji, darmowe narzędzia i podstawowe metody wykorzystywane do gromadzenia informacji z ogólnodostępnych źródeł internetowych.
Książka będzie przydatna nie tylko praktykom i teoretykom infobrokeringu, ale również bibliotekarzom, menedżerom, studentom zarządzania informacją i kierunków pokrewnych oraz innym osobom związanym z działalnością informacyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce, do których należą m.in.:
- funkcje i specyfika zawodu brokera informacji, wymagane kompetencje, umiejętności i tryb kształcenia infobrokerów, rozpoczynanie działalności,
- kodeksy etyczne funkcjonujące w środowiskach profesjonalistów informacji oraz przepisy prawne i ich interpretacja,
- współpraca infobrokera z klientem, identyfikacja jego potrzeb i spełnianie oczekiwań, potencjalne źródła konfliktu oraz mediacje,
- infobrokerstwo systemowe: przekazywanie treści, znaczenie wiedzy i zarządzania nią w organizacji, związek między poziomem kultury infobrokerskiej a merytoryczną decyzyjnością organizacji, kwantyfikowanie wiedzy, optymalizacja procesów informacyjnych i komunikacyjnych,
- audyt zarządzania wiedzą,
- różne aspekty informacji i ich znaczenie w działalności infobrokerskiej: jakość, architektura i zasady projektowania informacji, typy źródeł informacji, rodzaje i cechy opracowań infobrokerskich,
- metody pracy infobrokera - strategie pozyskiwania informacji, zjawisko głębokiego Internetu i sposoby docierania do jego zasobów, bieżące monitorowanie informacji, darmowe narzędzia i podstawowe metody wykorzystywane do gromadzenia informacji z ogólnodostępnych źródeł internetowych.
Książka będzie przydatna nie tylko praktykom i teoretykom infobrokeringu, ale również bibliotekarzom, menedżerom, studentom zarządzania informacją i kierunków pokrewnych oraz innym osobom związanym z działalnością informacyjną.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 22.22 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 328
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 16 x 24 mm
ID: 9788363391157
Wydawnictwo: Nieoczywiste, Wydawnictwo Nieoczywiste
Inne książki: Aneta Januszko-Szakiel
69.21 zł
jak nowa
-
69.21 zł
jak nowa
Taniej o 179.79 zł 249.00 zł
6.71 zł
widoczne ślady używania
-
6.71 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 13.28 zł 19.99 zł
13.46 zł
jak nowa
-
13.46 zł
jak nowa
-
12.11 zł
dobry
-
10.26 zł
widoczne ślady używania
23.96 zł
jak nowa
-
23.96 zł
jak nowa
Taniej o 25.94 zł 49.90 zł
17.54 zł
nowa
-
17.54 zł
nowa
Taniej o 2.45 zł 19.99 zł
43.36 zł
dobry
-
43.36 zł
dobry
32.67 zł
jak nowa
-
32.67 zł
jak nowa
-
37.88 zł
dobry
Taniej o 27.23 zł 59.90 zł
Inne książki: Kulturoznawstwo, antropologia
13.56 zł
jak nowa
-
13.56 zł
jak nowa
Taniej o 11.43 zł 24.99 zł
50.15 zł
jak nowa
-
50.15 zł
jak nowa
17.25 zł
jak nowa
-
17.25 zł
jak nowa
-
14.82 zł
dobry
Taniej o 12.56 zł 29.81 zł
11.24 zł
dobry
-
13.49 zł
jak nowa
-
11.24 zł
dobry
-
12.43 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 17.76 zł 29.00 zł
36.19 zł
jak nowa
-
36.19 zł
jak nowa
-
28.58 zł
dobry
-
33.10 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 28.71 zł 64.90 zł
22.34 zł
jak nowa
-
22.34 zł
jak nowa
-
22.59 zł
dobry
Taniej o 8.11 zł 30.45 zł
157.67 zł
jak nowa
-
157.67 zł
jak nowa
-
126.95 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 21.33 zł 179.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew