Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
ZARZĄDZANIE WYNIKAMI BADAŃ NAUKOWYCH PORADNIK DLA INNOWATORÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Zarządzanie wynikami badań naukowych. Poradnik dla innowatorów" jest ambitnym dziełem, które dogłębnie wniknęło w analizę i ocenę istotnych aspektów teorii oraz metodologii innowacji, zwracając szczególną uwagę na wymogi i wyzwania praktyki gospodarczej. Praca ta stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla rozwijania koncepcji teoretycznych w zakresie innowacji, jak i dla działań praktycznych, które są kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstwa. Jak zauważył prof. Andrzej Pomykałski, książka ta może znacząco wzbogacić zarówno teorię innowacji, jak i jej praktyczne zastosowania.
Poradnik ten jest nieocenioną publikacją dla przywódców oraz członków zespołów zaangażowanych w projekty badawczo-rozwojowe, zwłaszcza te realizowane w ramach dużych, strategicznych przedsięwzięć badawczych. Jest również szczególnie wartościowy dla zespołów odpowiedzialnych za wdrażanie i marketing, których zadaniem jest komercjalizacja nowych rozwiązań. Jak podkreśla prof. Adam Mazurkiewicz, książka ta jest praktycznym narzędziem wspierającym cały proces innowacyjny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Zarządzanie wynikami badań naukowych. Poradnik dla innowatorów" jest ambitnym dziełem, które dogłębnie wniknęło w analizę i ocenę istotnych aspektów teorii oraz metodologii innowacji, zwracając szczególną uwagę na wymogi i wyzwania praktyki gospodarczej. Praca ta stanowi cenne źródło wiedzy zarówno dla rozwijania koncepcji teoretycznych w zakresie innowacji, jak i dla działań praktycznych, które są kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstwa. Jak zauważył prof. Andrzej Pomykałski, książka ta może znacząco wzbogacić zarówno teorię innowacji, jak i jej praktyczne zastosowania.
Poradnik ten jest nieocenioną publikacją dla przywódców oraz członków zespołów zaangażowanych w projekty badawczo-rozwojowe, zwłaszcza te realizowane w ramach dużych, strategicznych przedsięwzięć badawczych. Jest również szczególnie wartościowy dla zespołów odpowiedzialnych za wdrażanie i marketing, których zadaniem jest komercjalizacja nowych rozwiązań. Jak podkreśla prof. Adam Mazurkiewicz, książka ta jest praktycznym narzędziem wspierającym cały proces innowacyjny.
