Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie w zgodzie z człowiekiem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka otwiera przed czytelnikami drzwi do złożonego świata zmieniającej się natury zatrudnienia, która wpływa na kształtowanie nowych relacji między pracodawcami a pracownikami w ramach nowoczesnych struktur organizacyjnych. Jest to próba zgromadzenia innowacyjnych myśli współczesnych oraz rozwinięcia dotychczasowych badań nad kontraktem psychologicznym. Autorki przyglądają się tej koncepcji, badając jej znaczenie w kontekście organizacyjnym, i pokazują, w jaki sposób można efektywnie zarządzać kontraktem psychologicznym w dzisiejszych firmach poprzez zróżnicowane metody.
Publikacja podzielona jest na dwie części; początkowo koncentruje się na teoretycznej analizie, a następnie przechodzi do praktycznych, innowacyjnych rozważań na temat przyczyn, skutków i aspektów nowo kształtującego się kontraktu psychologicznego. Każdy rozdział wzbogacony jest teorią, wynikami badań empirycznych oraz przykładami praktycznych rozwiązań problemów. Unikatowe podejście teoretyczne i praktyczna wiedza dotycząca zarządzania tym kontraktem są skierowane do menedżerów, specjalistów HR, trenerów i coachów, którzy chcą włączyć te koncepcje do swojej pracy i rozwijać bardziej świadome oraz empatyczne relacje z pracownikami. Książka może okazać się także wartościowa dla pracowników naukowych, studentów oraz absolwentów kierunków ekonomicznych, psychologicznych i społecznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka otwiera przed czytelnikami drzwi do złożonego świata zmieniającej się natury zatrudnienia, która wpływa na kształtowanie nowych relacji między pracodawcami a pracownikami w ramach nowoczesnych struktur organizacyjnych. Jest to próba zgromadzenia innowacyjnych myśli współczesnych oraz rozwinięcia dotychczasowych badań nad kontraktem psychologicznym. Autorki przyglądają się tej koncepcji, badając jej znaczenie w kontekście organizacyjnym, i pokazują, w jaki sposób można efektywnie zarządzać kontraktem psychologicznym w dzisiejszych firmach poprzez zróżnicowane metody.
Publikacja podzielona jest na dwie części; początkowo koncentruje się na teoretycznej analizie, a następnie przechodzi do praktycznych, innowacyjnych rozważań na temat przyczyn, skutków i aspektów nowo kształtującego się kontraktu psychologicznego. Każdy rozdział wzbogacony jest teorią, wynikami badań empirycznych oraz przykładami praktycznych rozwiązań problemów. Unikatowe podejście teoretyczne i praktyczna wiedza dotycząca zarządzania tym kontraktem są skierowane do menedżerów, specjalistów HR, trenerów i coachów, którzy chcą włączyć te koncepcje do swojej pracy i rozwijać bardziej świadome oraz empatyczne relacje z pracownikami. Książka może okazać się także wartościowa dla pracowników naukowych, studentów oraz absolwentów kierunków ekonomicznych, psychologicznych i społecznych.
