Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ciągu XXI wieku nowoczesne technologie stały się nieodłącznym elementem codziennego życia ludzi na całym świecie. Smartfony, iPady i komputery gamingowe to dziś nie tylko gadżety, ale podstawowe dobra, które zmieniły sposób funkcjonowania konsumentów. Współczesne trendy pokazują, że innowacyjne formy spędzania czasu wolnego stały się priorytetem, co wymusiło na firmach dostosowanie swoich strategii przyciągania klientów. Dodatkowo pandemia i związane z nią restrykcje, takie jak lockdowny, wprowadzone przez różne kraje, w znaczący sposób wpłynęły na sposoby spędzania wolnego czasu przez ludzi. Tradycyjne podejścia oparte na efektywności i ekonomii skali musiały ustąpić miejsca bardziej spersonalizowanym strategiom, które uwzględniają zarówno wspólne cechy grup docelowych, jak i ich indywidualne preferencje. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają ogromne bazy danych, które pozwalają firmom na budowanie dokładnych profilów konsumentów, co jest niezbędne w tworzeniu skutecznych kampanii marketingowych, zwłaszcza w obszarze e-marketingu i mediów społecznościowych w internecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ciągu XXI wieku nowoczesne technologie stały się nieodłącznym elementem codziennego życia ludzi na całym świecie. Smartfony, iPady i komputery gamingowe to dziś nie tylko gadżety, ale podstawowe dobra, które zmieniły sposób funkcjonowania konsumentów. Współczesne trendy pokazują, że innowacyjne formy spędzania czasu wolnego stały się priorytetem, co wymusiło na firmach dostosowanie swoich strategii przyciągania klientów. Dodatkowo pandemia i związane z nią restrykcje, takie jak lockdowny, wprowadzone przez różne kraje, w znaczący sposób wpłynęły na sposoby spędzania wolnego czasu przez ludzi. Tradycyjne podejścia oparte na efektywności i ekonomii skali musiały ustąpić miejsca bardziej spersonalizowanym strategiom, które uwzględniają zarówno wspólne cechy grup docelowych, jak i ich indywidualne preferencje. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają ogromne bazy danych, które pozwalają firmom na budowanie dokładnych profilów konsumentów, co jest niezbędne w tworzeniu skutecznych kampanii marketingowych, zwłaszcza w obszarze e-marketingu i mediów społecznościowych w internecie.
