Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie portfelem marek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie portfolio marek to fundamentalny element strategii przedsiębiorstwa. Kluczowym zadaniem jest zdefiniowanie roli każdej marki w portfolio oraz jej związku z oferowanymi produktami. Decyzje o tym, które marki należy rozwijać na poszczególnych rynkach i w segmentach, oraz jakie kanały dystrybucji wykorzystać, są integralne dla skutecznej strategii rynkowej firmy. Istotą zarządzania portfolio marek jest osiągnięcie synergii i wsparcia między markami oraz zachowanie klarowności. Taki sposób działania pozwala na kreowanie marek, które wyróżniają się nie tylko wyjątkowością, ale także dynamiką i istotnością na rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zarządzanie portfolio marek to fundamentalny element strategii przedsiębiorstwa. Kluczowym zadaniem jest zdefiniowanie roli każdej marki w portfolio oraz jej związku z oferowanymi produktami. Decyzje o tym, które marki należy rozwijać na poszczególnych rynkach i w segmentach, oraz jakie kanały dystrybucji wykorzystać, są integralne dla skutecznej strategii rynkowej firmy. Istotą zarządzania portfolio marek jest osiągnięcie synergii i wsparcia między markami oraz zachowanie klarowności. Taki sposób działania pozwala na kreowanie marek, które wyróżniają się nie tylko wyjątkowością, ale także dynamiką i istotnością na rynku.
