InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce w sposób kompleksowy przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja zawiera zarówno analizy, jak i praktyczne wskazówki na temat m.in.:
- przygotowywania, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju lokalnego miasta;
- polityki przestrzennej w mieście, w tym określania przestrzennych relacji miasta z otoczeniem;
- działań usprawniających politykę podatkową oraz finansową w mieście;
- skutecznego promowania miasta przy wykorzystaniu jego marki oraz wizerunku;
- nowoczesnego spojrzenia na miejskie inwestycje;
- poprawnej polityki społecznej miasta;
- warunków do prowadzenia skutecznej gospodarki komunalnej.
W książce poza konkretnymi propozycjami rozwiązań powoływane są liczne przykłady dobrych, ale również błędnych działań podjętych w miastach. Pomaga to w wyczerpującym opracowaniu propozycji działań w większości sfer ważnych dla miasta. Niniejszy temat został ujęty pod względem ekonomicznym oraz prawnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce w sposób kompleksowy przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja zawiera zarówno analizy, jak i praktyczne wskazówki na temat m.in.:
- przygotowywania, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju lokalnego miasta;
- polityki przestrzennej w mieście, w tym określania przestrzennych relacji miasta z otoczeniem;
- działań usprawniających politykę podatkową oraz finansową w mieście;
- skutecznego promowania miasta przy wykorzystaniu jego marki oraz wizerunku;
- nowoczesnego spojrzenia na miejskie inwestycje;
- poprawnej polityki społecznej miasta;
- warunków do prowadzenia skutecznej gospodarki komunalnej.
W książce poza konkretnymi propozycjami rozwiązań powoływane są liczne przykłady dobrych, ale również błędnych działań podjętych w miastach. Pomaga to w wyczerpującym opracowaniu propozycji działań w większości sfer ważnych dla miasta. Niniejszy temat został ujęty pod względem ekonomicznym oraz prawnym.