Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie innowacjami społecznymi - Wiktorska-Święcka Aldona, Moroń Dorota, Klimowicz Monika
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skupia się na zrozumieniu istoty innowacji społecznych i analizie ich instytucjonalizacji oraz funkcjonowania w rzeczywistości. Publikacja ma na celu zgłębić zjawisko innowacji społecznych, poczynając od ich powstawania, poprzez mechanizmy generowania, proces projektowania i wdrażania, aż po ich działanie, absorpcję i wpływ na efekty społeczne. Dodatkowo, tekst omawia dystrybucję, skalowanie oraz utrwalanie innowacji. Szczególnie istotne jest zrozumienie przyczyn powstawania innowacji społecznych w kontekście szeroko pojętego rozwoju społecznego.
Podkreśla się również praktyczny wymiar innowacji społecznych, zwracając uwagę na ich realizację w konkretnych środowiskach. Ta część książki ma inspirować do usprawniania zarządzania w sektorze publicznym oraz podnoszenia jakości polityk publicznych. W związku z tym, omówiono główne czynniki sprzyjające i hamujące rozwój innowacji społecznych, uzupełniając treść o przykłady wybranych studiów przypadków.
Unikalnym elementem tej publikacji jest integracja teoretycznych aspektów innowacji społecznych, z uwzględnieniem tematyki inwestycji społecznych — nowego pojęcia w kontekście europejskim w latach 2014–2020, które dotychczas nie zostało opisane w polskiej literaturze, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skupia się na zrozumieniu istoty innowacji społecznych i analizie ich instytucjonalizacji oraz funkcjonowania w rzeczywistości. Publikacja ma na celu zgłębić zjawisko innowacji społecznych, poczynając od ich powstawania, poprzez mechanizmy generowania, proces projektowania i wdrażania, aż po ich działanie, absorpcję i wpływ na efekty społeczne. Dodatkowo, tekst omawia dystrybucję, skalowanie oraz utrwalanie innowacji. Szczególnie istotne jest zrozumienie przyczyn powstawania innowacji społecznych w kontekście szeroko pojętego rozwoju społecznego.
Podkreśla się również praktyczny wymiar innowacji społecznych, zwracając uwagę na ich realizację w konkretnych środowiskach. Ta część książki ma inspirować do usprawniania zarządzania w sektorze publicznym oraz podnoszenia jakości polityk publicznych. W związku z tym, omówiono główne czynniki sprzyjające i hamujące rozwój innowacji społecznych, uzupełniając treść o przykłady wybranych studiów przypadków.
Unikalnym elementem tej publikacji jest integracja teoretycznych aspektów innowacji społecznych, z uwzględnieniem tematyki inwestycji społecznych — nowego pojęcia w kontekście europejskim w latach 2014–2020, które dotychczas nie zostało opisane w polskiej literaturze, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym.
