Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie działalnością innowacyjną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Punktem wyjścia do stworzenia tej książki było otwarcie kierunku „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy” w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Program tego kierunku został opracowany i wdrożony głównie przez autorów tej publikacji. W trakcie prowadzenia zajęć odczuwano brak materiałów, które mogłyby pełnić rolę merytorycznego przewodnika oraz kompendium wiedzy zarówno dla studentów, jak i kadry dydaktycznej. Z tego powodu zespół autorów podjął decyzję o stworzeniu niniejszej książki. Publikacja ta oferuje szerokie spojrzenie na tematykę innowacji w nowoczesnych przedsiębiorstwach, dostarczając menedżerom narzędzi niezbędnych do opracowywania strategii innowacyjnych. Jest również wartościowym źródłem wiedzy dla studentów uczelni wyższych i uczestników studiów podyplomowych, którym pozwala na poszerzenie horyzontów w zakresie zarządzania innowacjami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Punktem wyjścia do stworzenia tej książki było otwarcie kierunku „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy” w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Program tego kierunku został opracowany i wdrożony głównie przez autorów tej publikacji. W trakcie prowadzenia zajęć odczuwano brak materiałów, które mogłyby pełnić rolę merytorycznego przewodnika oraz kompendium wiedzy zarówno dla studentów, jak i kadry dydaktycznej. Z tego powodu zespół autorów podjął decyzję o stworzeniu niniejszej książki. Publikacja ta oferuje szerokie spojrzenie na tematykę innowacji w nowoczesnych przedsiębiorstwach, dostarczając menedżerom narzędzi niezbędnych do opracowywania strategii innowacyjnych. Jest również wartościowym źródłem wiedzy dla studentów uczelni wyższych i uczestników studiów podyplomowych, którym pozwala na poszerzenie horyzontów w zakresie zarządzania innowacjami.
