Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie czasem
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik uczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas.
W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów, czyli wybierania zadań do wykonania w krótkiej, średniej albo długiej perspektywie. Opanujesz zasadę OATS, czyli prostą i skuteczną procedurę planowania czasu, oraz poznasz wskazówki dotyczące jej zastosowania w praktyce. Umieszczone w poradniku ćwiczenia, quizy i przykłady pokażą ci na co niepotrzebnie tracisz czas i jak unikać tego w przyszłości.
Poradnik odkrywa przed tobą sekret zachowania równowagi między czasem poświęconym obowiązkom zawodowym, odpoczynkowi czy rodzinie. Uczy efektywnego zarządzania czasem i umiejętnościorganizacji pracy, które są niezbędne, aby osiągnąć sukces. Autor zgromadził w książce wnioski płynące z kilkudziesięciu lat współpracy z wybitnymi osobowościami świata biznesu - ludźmi spełnionymi zawodowo i prywatnie. Dołącz do ich grona!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik uczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas.
W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów, czyli wybierania zadań do wykonania w krótkiej, średniej albo długiej perspektywie. Opanujesz zasadę OATS, czyli prostą i skuteczną procedurę planowania czasu, oraz poznasz wskazówki dotyczące jej zastosowania w praktyce. Umieszczone w poradniku ćwiczenia, quizy i przykłady pokażą ci na co niepotrzebnie tracisz czas i jak unikać tego w przyszłości.
Poradnik odkrywa przed tobą sekret zachowania równowagi między czasem poświęconym obowiązkom zawodowym, odpoczynkowi czy rodzinie. Uczy efektywnego zarządzania czasem i umiejętnościorganizacji pracy, które są niezbędne, aby osiągnąć sukces. Autor zgromadził w książce wnioski płynące z kilkudziesięciu lat współpracy z wybitnymi osobowościami świata biznesu - ludźmi spełnionymi zawodowo i prywatnie. Dołącz do ich grona!