Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarys historii nauczania medycyny w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta została stworzona z myślą o studentach medycyny, odpowiadając na brak dostępnych podręczników dotyczących historii polskiej medycyny. Jest jedyną pozycją tego typu na rynku. Jej treść oparta jest na tematyce seminariów studenckich organizowanych przez Katedrę Historii Medycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. To owoc dziesięciu lat dydaktycznej współpracy zespołu katedry z młodymi studentami Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. W trakcie tego okresu książka była konsekwentnie aktualizowana, uzupełniana i modernizowana.
Publikacja pełni funkcję podręcznika, oferując monograficzne podejście do historii medycyny w Polsce. Na początku znajdują się rozdziały opisujące medycynę przedakademicką, rozwój edukacji oraz praktyk medycznych w czasach Akademii Krakowskiej, a także w kolejnych polskich uczelniach wyższych. W szczegółowej części omówiono kluczowe dyscypliny medyczne, zarówno teoretyczne i eksperymentalne, jak i praktyczne, czyli kliniczne. Autorzy kładą duży nacisk na przedstawienie osiągnięć naukowych, nowatorskich teorii oraz ulepszania metod diagnostycznych i terapeutycznych.
Tekst podręcznika został wzbogacony anegdotami i bogatą ilustracją, co czyni go przystępnym dla czytelników. Skierowany jest on nie tylko do studentów i doktorantów, jako podręcznik akademicki, lecz także do lekarzy i wszystkich zainteresowanych historią polskiej medycyny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta została stworzona z myślą o studentach medycyny, odpowiadając na brak dostępnych podręczników dotyczących historii polskiej medycyny. Jest jedyną pozycją tego typu na rynku. Jej treść oparta jest na tematyce seminariów studenckich organizowanych przez Katedrę Historii Medycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. To owoc dziesięciu lat dydaktycznej współpracy zespołu katedry z młodymi studentami Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum. W trakcie tego okresu książka była konsekwentnie aktualizowana, uzupełniana i modernizowana.
Publikacja pełni funkcję podręcznika, oferując monograficzne podejście do historii medycyny w Polsce. Na początku znajdują się rozdziały opisujące medycynę przedakademicką, rozwój edukacji oraz praktyk medycznych w czasach Akademii Krakowskiej, a także w kolejnych polskich uczelniach wyższych. W szczegółowej części omówiono kluczowe dyscypliny medyczne, zarówno teoretyczne i eksperymentalne, jak i praktyczne, czyli kliniczne. Autorzy kładą duży nacisk na przedstawienie osiągnięć naukowych, nowatorskich teorii oraz ulepszania metod diagnostycznych i terapeutycznych.
Tekst podręcznika został wzbogacony anegdotami i bogatą ilustracją, co czyni go przystępnym dla czytelników. Skierowany jest on nie tylko do studentów i doktorantów, jako podręcznik akademicki, lecz także do lekarzy i wszystkich zainteresowanych historią polskiej medycyny.
