Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marka rodzi się w umysłach konsumentów, a jej skuteczne zbudowanie wymaga starannie opracowanej strategii. W dziedzinach takich jak medycyna, polityka i marketing wiele osób uważa się za ekspertów, co często prowadzi do tego, że potencjalnie obiecujące biznesy upadają w ciągu kilku pierwszych lat działalności. Powodem jest zwykle to, że ich właściciele nie zwrócili uwagi na kluczowe aspekty rozwoju firmy. Tutaj z pomocą przychodzi Paweł Tkaczyk. W swojej książce dzieli się doświadczeniem zdobywanym przez lata praktyki w marketingu i prezentuje najnowszą wiedzę w tej dziedzinie.
Tkaczyk opracował kompletny zbiór najważniejszych zagadnień, które każdy właściciel firmy, pracownik działu marketingu czy specjalista PR powinien znać. Książka umożliwia zanurzenie się w solidną porcję informacji podanych w sposób przystępny i praktyczny, bez zbędnych wzorów czy skomplikowanych klasyfikacji. Dla preferujących selektywne podejście, książkę można czytać również w wybranych fragmentach, koncentrując się na interesujących zagadnieniach, takich jak budowanie silnej marki, strategia komunikacji, identyfikacja wizualna, nowoczesny marketing oraz analizy przypadków.
Marketing jest inwestycją, która przynosi owoce, jeżeli wiesz, jak go właściwie prowadzić.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marka rodzi się w umysłach konsumentów, a jej skuteczne zbudowanie wymaga starannie opracowanej strategii. W dziedzinach takich jak medycyna, polityka i marketing wiele osób uważa się za ekspertów, co często prowadzi do tego, że potencjalnie obiecujące biznesy upadają w ciągu kilku pierwszych lat działalności. Powodem jest zwykle to, że ich właściciele nie zwrócili uwagi na kluczowe aspekty rozwoju firmy. Tutaj z pomocą przychodzi Paweł Tkaczyk. W swojej książce dzieli się doświadczeniem zdobywanym przez lata praktyki w marketingu i prezentuje najnowszą wiedzę w tej dziedzinie.
Tkaczyk opracował kompletny zbiór najważniejszych zagadnień, które każdy właściciel firmy, pracownik działu marketingu czy specjalista PR powinien znać. Książka umożliwia zanurzenie się w solidną porcję informacji podanych w sposób przystępny i praktyczny, bez zbędnych wzorów czy skomplikowanych klasyfikacji. Dla preferujących selektywne podejście, książkę można czytać również w wybranych fragmentach, koncentrując się na interesujących zagadnieniach, takich jak budowanie silnej marki, strategia komunikacji, identyfikacja wizualna, nowoczesny marketing oraz analizy przypadków.
Marketing jest inwestycją, która przynosi owoce, jeżeli wiesz, jak go właściwie prowadzić.
