Książka - Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marka rodzi się w umysłach konsumentów, a jej skuteczne zbudowanie wymaga starannie opracowanej strategii. W dziedzinach takich jak medycyna, polityka i marketing wiele osób uważa się za ekspertów, co często prowadzi do tego, że potencjalnie obiecujące biznesy upadają w ciągu kilku pierwszych lat działalności. Powodem jest zwykle to, że ich właściciele nie zwrócili uwagi na kluczowe aspekty rozwoju firmy. Tutaj z pomocą przychodzi Paweł Tkaczyk. W swojej książce dzieli się doświadczeniem zdobywanym przez lata praktyki w marketingu i prezentuje najnowszą wiedzę w tej dziedzinie.

Tkaczyk opracował kompletny zbiór najważniejszych zagadnień, które każdy właściciel firmy, pracownik działu marketingu czy specjalista PR powinien znać. Książka umożliwia zanurzenie się w solidną porcję informacji podanych w sposób przystępny i praktyczny, bez zbędnych wzorów czy skomplikowanych klasyfikacji. Dla preferujących selektywne podejście, książkę można czytać również w wybranych fragmentach, koncentrując się na interesujących zagadnieniach, takich jak budowanie silnej marki, strategia komunikacji, identyfikacja wizualna, nowoczesny marketing oraz analizy przypadków.

Marketing jest inwestycją, która przynosi owoce, jeżeli wiesz, jak go właściwie prowadzić.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Marka rodzi się w umysłach konsumentów, a jej skuteczne zbudowanie wymaga starannie opracowanej strategii. W dziedzinach takich jak medycyna, polityka i marketing wiele osób uważa się za ekspertów, co często prowadzi do tego, że potencjalnie obiecujące biznesy upadają w ciągu kilku pierwszych lat działalności. Powodem jest zwykle to, że ich właściciele nie zwrócili uwagi na kluczowe aspekty rozwoju firmy. Tutaj z pomocą przychodzi Paweł Tkaczyk. W swojej książce dzieli się doświadczeniem zdobywanym przez lata praktyki w marketingu i prezentuje najnowszą wiedzę w tej dziedzinie.

Tkaczyk opracował kompletny zbiór najważniejszych zagadnień, które każdy właściciel firmy, pracownik działu marketingu czy specjalista PR powinien znać. Książka umożliwia zanurzenie się w solidną porcję informacji podanych w sposób przystępny i praktyczny, bez zbędnych wzorów czy skomplikowanych klasyfikacji. Dla preferujących selektywne podejście, książkę można czytać również w wybranych fragmentach, koncentrując się na interesujących zagadnieniach, takich jak budowanie silnej marki, strategia komunikacji, identyfikacja wizualna, nowoczesny marketing oraz analizy przypadków.

Marketing jest inwestycją, która przynosi owoce, jeżeli wiesz, jak go właściwie prowadzić.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.84 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 140 × 210 mm
ID: 9788328394575
Autorzy:

Inne książki: Paweł Tkaczyk

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info