Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zagrożenia zdrowia publicznego. Część 4. Rola edukacji w prewencji chorób
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka oraz ich wczesne wykrywanie i leczenie. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie, jak zwiększyć efektywność opieki zdrowotnej w tym zakresie bez nadmiernego wzrostu kosztów oraz jak uczynić każdego w większym stopniu odpowiedzialnym za własne zdrowie. W publikacji szczególną uwagę zwrócono na zapobieganie powstawaniu niekorzystnych wzorców zachowań społecznych, które mogą przyczynić się do podwyższenia ryzyka zachorowania, jak również na edukację zdrowotną rozumianą jako proces, w którym ludzie uczą się dbać o własne zdrowie. Poszczególne rozdziały zostały opracowane przez profesorów i doktorów medycyny, którzy przedstawiają zagadnienia związane z ich specjalnością. Stan prawny na 1 września 2016 roku
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka oraz ich wczesne wykrywanie i leczenie. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie, jak zwiększyć efektywność opieki zdrowotnej w tym zakresie bez nadmiernego wzrostu kosztów oraz jak uczynić każdego w większym stopniu odpowiedzialnym za własne zdrowie. W publikacji szczególną uwagę zwrócono na zapobieganie powstawaniu niekorzystnych wzorców zachowań społecznych, które mogą przyczynić się do podwyższenia ryzyka zachorowania, jak również na edukację zdrowotną rozumianą jako proces, w którym ludzie uczą się dbać o własne zdrowie. Poszczególne rozdziały zostały opracowane przez profesorów i doktorów medycyny, którzy przedstawiają zagadnienia związane z ich specjalnością. Stan prawny na 1 września 2016 roku