InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia raport z badań młodzieży polskiej realizowanych w odstępie 13 lat. Jest to kolejny autorski projekt A. Szczurek-Boruty obejmujący diagnozę zadań rozwojowych i społecznych warunków edukacji szkolnej, a jednocześnie pierwszy o charakterze komparatywnym próba uchwycenia zmian kojarzonych z upływem czasu i przekształceniami warunków życia. Książka jest swoistym zapisem próby poszukiwania czynników porządkujących i wyznaczających obraz wychowania. Przedstawia interesującą i wartościową poznawczo propozycję rozpatrywania wychowania jako układu termodynamicznego, w którym zachodzą energetyczne przemiany w zakresie osobowości wychowanka i w działaniach pedagogicznych. Praca może zainteresować osoby, którym bliska jest problematyka młodzieży, szkoły, głównie pedagogów, nauczycieli praktyków, ale także psychologów, socjologów, badaczy kultury oraz osoby odpowiedzialne za kształtowanie polityki oświatowej i społecznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia raport z badań młodzieży polskiej realizowanych w odstępie 13 lat. Jest to kolejny autorski projekt A. Szczurek-Boruty obejmujący diagnozę zadań rozwojowych i społecznych warunków edukacji szkolnej, a jednocześnie pierwszy o charakterze komparatywnym próba uchwycenia zmian kojarzonych z upływem czasu i przekształceniami warunków życia. Książka jest swoistym zapisem próby poszukiwania czynników porządkujących i wyznaczających obraz wychowania. Przedstawia interesującą i wartościową poznawczo propozycję rozpatrywania wychowania jako układu termodynamicznego, w którym zachodzą energetyczne przemiany w zakresie osobowości wychowanka i w działaniach pedagogicznych. Praca może zainteresować osoby, którym bliska jest problematyka młodzieży, szkoły, głównie pedagogów, nauczycieli praktyków, ale także psychologów, socjologów, badaczy kultury oraz osoby odpowiedzialne za kształtowanie polityki oświatowej i społecznej.