Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zabawa sztuką. Socjoterapeutyczne wsparcie dzieci nadpobudliwych i nieśmiałych w przedszkolu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tematyka książki koncentruje się na ważnym zagadnieniu z zakresu pedagogiki, jakim jest wsparcie dzieci z nadpobudliwością i nieśmiałością. Badania środowiska przedszkolnego wskazują na konieczność stworzenia systemu działań terapeutycznych, który obejmuje zarówno dzieci z trudnościami, jak i całą grupę przedszkolną, w której się one znajdują. Dzieci wykazujące agresję, nadpobudliwość czy wycofanie w grupie przedszkolnej mogą prowadzić do uczucia bezradności i niepewności zarówno wśród nauczycieli, jak i rówieśników, co zakłóca strukturę społeczną grupy.
Z tych powodów autorzy książki postanowili sprawdzić, jak można efektywnie wspierać dzieci nieśmiałe i nadpobudliwe w przedszkolu, oraz jak włączyć grupę rówieśniczą w proces naprawczy. Jako rozwiązanie zaproponowano system oddziaływań terapeutycznych, który angażuje całą grupę oraz współpracujących specjalistów. Nauczyciele mogą z powodzeniem wykorzystać socjoterapię, wspieraną przez różne formy sztuki, takie jak muzyka, drama, plastyka, taniec czy teatr. Te elementy stanowią dla dzieci atrakcyjne i mocno angażujące bodźce, co czyni je skutecznymi narzędziami w procesie wsparcia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tematyka książki koncentruje się na ważnym zagadnieniu z zakresu pedagogiki, jakim jest wsparcie dzieci z nadpobudliwością i nieśmiałością. Badania środowiska przedszkolnego wskazują na konieczność stworzenia systemu działań terapeutycznych, który obejmuje zarówno dzieci z trudnościami, jak i całą grupę przedszkolną, w której się one znajdują. Dzieci wykazujące agresję, nadpobudliwość czy wycofanie w grupie przedszkolnej mogą prowadzić do uczucia bezradności i niepewności zarówno wśród nauczycieli, jak i rówieśników, co zakłóca strukturę społeczną grupy.
Z tych powodów autorzy książki postanowili sprawdzić, jak można efektywnie wspierać dzieci nieśmiałe i nadpobudliwe w przedszkolu, oraz jak włączyć grupę rówieśniczą w proces naprawczy. Jako rozwiązanie zaproponowano system oddziaływań terapeutycznych, który angażuje całą grupę oraz współpracujących specjalistów. Nauczyciele mogą z powodzeniem wykorzystać socjoterapię, wspieraną przez różne formy sztuki, takie jak muzyka, drama, plastyka, taniec czy teatr. Te elementy stanowią dla dzieci atrakcyjne i mocno angażujące bodźce, co czyni je skutecznymi narzędziami w procesie wsparcia.
