Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.
Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.
Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.
Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.
Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.