Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nie sposób nie dostrzec, jak koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) zyskała na znaczeniu zarówno w teorii, jak i w praktyce gospodarczej. Ta szeroko rozumiana odpowiedzialność obejmuje kwestie środowiskowe, wpływ na społeczności lokalne, dziedzictwo kulturowe oraz dbałość o dobrobyt społeczeństwa zarówno teraz, jak i w przyszłości. W dobie globalnej konkurencji przedsiębiorstwa są zobligowane do angażowania się w rozwiązywanie problemów społecznych, co wynika z ich istotnego wpływu na życie jednostek i całych społeczeństw.
Dzisiejsza koncepcja biznesu wymaga zmiany podejścia do wartości oferowanej klientom i innym interesariuszom. Już nie wystarczy zwykłe dostarczenie produktu o określonych cechach na narzuconych przez firmę warunkach; współczesny konsument pragnie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu wartości, która jest dla niego istotna.
W tej monografii przedstawiono złożone zagadnienia związane z CSR oraz sposoby jej integracji z działaniami przedsiębiorstw na rynku. Autorzy szczegółowo omawiają także koncepcję marketingu wartości, w kontekście kształtowania produktów, sposobów promocji, strategii cenowych oraz dystrybucji. Istotne miejsce zajmuje tutaj również temat marki pracodawcy i wyzwań związanych z jej kreowaniem. Kluczowe w publikacji są wyniki badań przeprowadzonych na polskim rynku, które skupiają się na praktycznym zastosowaniu CSR i tworzeniu wartości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nie sposób nie dostrzec, jak koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) zyskała na znaczeniu zarówno w teorii, jak i w praktyce gospodarczej. Ta szeroko rozumiana odpowiedzialność obejmuje kwestie środowiskowe, wpływ na społeczności lokalne, dziedzictwo kulturowe oraz dbałość o dobrobyt społeczeństwa zarówno teraz, jak i w przyszłości. W dobie globalnej konkurencji przedsiębiorstwa są zobligowane do angażowania się w rozwiązywanie problemów społecznych, co wynika z ich istotnego wpływu na życie jednostek i całych społeczeństw.
Dzisiejsza koncepcja biznesu wymaga zmiany podejścia do wartości oferowanej klientom i innym interesariuszom. Już nie wystarczy zwykłe dostarczenie produktu o określonych cechach na narzuconych przez firmę warunkach; współczesny konsument pragnie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu wartości, która jest dla niego istotna.
W tej monografii przedstawiono złożone zagadnienia związane z CSR oraz sposoby jej integracji z działaniami przedsiębiorstw na rynku. Autorzy szczegółowo omawiają także koncepcję marketingu wartości, w kontekście kształtowania produktów, sposobów promocji, strategii cenowych oraz dystrybucji. Istotne miejsce zajmuje tutaj również temat marki pracodawcy i wyzwań związanych z jej kreowaniem. Kluczowe w publikacji są wyniki badań przeprowadzonych na polskim rynku, które skupiają się na praktycznym zastosowaniu CSR i tworzeniu wartości.
