Książka - Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Nie sposób nie dostrzec, jak koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) zyskała na znaczeniu zarówno w teorii, jak i w praktyce gospodarczej. Ta szeroko rozumiana odpowiedzialność obejmuje kwestie środowiskowe, wpływ na społeczności lokalne, dziedzictwo kulturowe oraz dbałość o dobrobyt społeczeństwa zarówno teraz, jak i w przyszłości. W dobie globalnej konkurencji przedsiębiorstwa są zobligowane do angażowania się w rozwiązywanie problemów społecznych, co wynika z ich istotnego wpływu na życie jednostek i całych społeczeństw.

Dzisiejsza koncepcja biznesu wymaga zmiany podejścia do wartości oferowanej klientom i innym interesariuszom. Już nie wystarczy zwykłe dostarczenie produktu o określonych cechach na narzuconych przez firmę warunkach; współczesny konsument pragnie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu wartości, która jest dla niego istotna.

W tej monografii przedstawiono złożone zagadnienia związane z CSR oraz sposoby jej integracji z działaniami przedsiębiorstw na rynku. Autorzy szczegółowo omawiają także koncepcję marketingu wartości, w kontekście kształtowania produktów, sposobów promocji, strategii cenowych oraz dystrybucji. Istotne miejsce zajmuje tutaj również temat marki pracodawcy i wyzwań związanych z jej kreowaniem. Kluczowe w publikacji są wyniki badań przeprowadzonych na polskim rynku, które skupiają się na praktycznym zastosowaniu CSR i tworzeniu wartości.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Nie sposób nie dostrzec, jak koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) zyskała na znaczeniu zarówno w teorii, jak i w praktyce gospodarczej. Ta szeroko rozumiana odpowiedzialność obejmuje kwestie środowiskowe, wpływ na społeczności lokalne, dziedzictwo kulturowe oraz dbałość o dobrobyt społeczeństwa zarówno teraz, jak i w przyszłości. W dobie globalnej konkurencji przedsiębiorstwa są zobligowane do angażowania się w rozwiązywanie problemów społecznych, co wynika z ich istotnego wpływu na życie jednostek i całych społeczeństw.

Dzisiejsza koncepcja biznesu wymaga zmiany podejścia do wartości oferowanej klientom i innym interesariuszom. Już nie wystarczy zwykłe dostarczenie produktu o określonych cechach na narzuconych przez firmę warunkach; współczesny konsument pragnie aktywnie uczestniczyć w tworzeniu wartości, która jest dla niego istotna.

W tej monografii przedstawiono złożone zagadnienia związane z CSR oraz sposoby jej integracji z działaniami przedsiębiorstw na rynku. Autorzy szczegółowo omawiają także koncepcję marketingu wartości, w kontekście kształtowania produktów, sposobów promocji, strategii cenowych oraz dystrybucji. Istotne miejsce zajmuje tutaj również temat marki pracodawcy i wyzwań związanych z jej kreowaniem. Kluczowe w publikacji są wyniki badań przeprowadzonych na polskim rynku, które skupiają się na praktycznym zastosowaniu CSR i tworzeniu wartości.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 26.60 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 282
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381022651
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Inne książki: Honorata Howaniec

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info