Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wzgardzony wielogłos
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka przenosi czytelników w fascynującą epokę saską, która dotychczas była przedstawiana w sposób fragmentaryczny i często niedoceniany. Podejmuje się trudnego zadania zrewidowania powszechnego przekonania, że czas saski miał mniejsze znaczenie dla teatru w porównaniu z epoką stanisławowską. Otwiera przed nami innowacyjne pole badawcze, pełne odkrywczych materiałów literackich, teatrologicznych i kulturowych, które zaskakują swoją głębią. Książka ta inspiruje do śmiałych interpretacji tekstów i faktów kulturowych z tamtego okresu. Dzięki jej badaniom potwierdzona zostaje trwałość i ciągłość polskiej kultury teatralnej w czasach saskich, co wzbogaca naszą wiedzę o liczne europejskie konteksty. Autorka mocno akcentuje potrzebę zmiany perspektywy na temat okresu saskiego, uznając go za kluczowy etap w rozwoju polskiej kultury teatralnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka przenosi czytelników w fascynującą epokę saską, która dotychczas była przedstawiana w sposób fragmentaryczny i często niedoceniany. Podejmuje się trudnego zadania zrewidowania powszechnego przekonania, że czas saski miał mniejsze znaczenie dla teatru w porównaniu z epoką stanisławowską. Otwiera przed nami innowacyjne pole badawcze, pełne odkrywczych materiałów literackich, teatrologicznych i kulturowych, które zaskakują swoją głębią. Książka ta inspiruje do śmiałych interpretacji tekstów i faktów kulturowych z tamtego okresu. Dzięki jej badaniom potwierdzona zostaje trwałość i ciągłość polskiej kultury teatralnej w czasach saskich, co wzbogaca naszą wiedzę o liczne europejskie konteksty. Autorka mocno akcentuje potrzebę zmiany perspektywy na temat okresu saskiego, uznając go za kluczowy etap w rozwoju polskiej kultury teatralnej.
