Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wyspy oporu edukacyjnego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor tej książki skierował swoje dzieło do polskich nauczycieli, którzy w swym entuzjazmie i nowatorskim podejściu widzą w koncepcji klas autorskich potężny impuls do przemiany osobistej i zawodowej. Poprzez tworzenie wspólnie z innymi pedagogami innowacyjnych narzędzi dydaktycznych dla klas autorskich, autor zachęca do szybkiego dzielenia się swoimi doświadczeniami: zarówno sukcesami, jak i porażkami, zawodowymi dylematami, a także prawnymi wyzwaniami i ich potencjalnymi rozwiązaniami. Książka kładzie duży nacisk na dylematy związane z wolnością nauczyciela, który, w obliczu swych wartości, musi apelować do uczniów o ich rozpoznawanie i realizację w codziennym życiu. Jeżeli nauczyciele rezygnują z własnej wolności, mogą nieświadomie wpływać na ograniczenie wolności swoich uczniów, co może prowadzić do zaniku samodzielności u młodych ludzi. Ważne, aby rozważać zagrożenia dla tej wolności, by jednostki mogły swobodnie rozwijać się, a relacje społeczne nie ulegały degradacji pod presją władzy. Wolny nauczyciel nie powinien zabiegać o uznanie władzy, lecz skupić się na wspieraniu innych, uwalniając się od lęku i zależności, by w pełni cieszyć się wynikami swojej pracy. Wolność, poprzedzająca kreatywność, nie dzieli społeczności edukacyjnej na lepszych czy gorszych, lecz stanowi punkt wyjścia do rozwoju twórczego potencjału w edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autor tej książki skierował swoje dzieło do polskich nauczycieli, którzy w swym entuzjazmie i nowatorskim podejściu widzą w koncepcji klas autorskich potężny impuls do przemiany osobistej i zawodowej. Poprzez tworzenie wspólnie z innymi pedagogami innowacyjnych narzędzi dydaktycznych dla klas autorskich, autor zachęca do szybkiego dzielenia się swoimi doświadczeniami: zarówno sukcesami, jak i porażkami, zawodowymi dylematami, a także prawnymi wyzwaniami i ich potencjalnymi rozwiązaniami. Książka kładzie duży nacisk na dylematy związane z wolnością nauczyciela, który, w obliczu swych wartości, musi apelować do uczniów o ich rozpoznawanie i realizację w codziennym życiu. Jeżeli nauczyciele rezygnują z własnej wolności, mogą nieświadomie wpływać na ograniczenie wolności swoich uczniów, co może prowadzić do zaniku samodzielności u młodych ludzi. Ważne, aby rozważać zagrożenia dla tej wolności, by jednostki mogły swobodnie rozwijać się, a relacje społeczne nie ulegały degradacji pod presją władzy. Wolny nauczyciel nie powinien zabiegać o uznanie władzy, lecz skupić się na wspieraniu innych, uwalniając się od lęku i zależności, by w pełni cieszyć się wynikami swojej pracy. Wolność, poprzedzająca kreatywność, nie dzieli społeczności edukacyjnej na lepszych czy gorszych, lecz stanowi punkt wyjścia do rozwoju twórczego potencjału w edukacji.
