Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wychowanie muzyczne w Meksyku i w Polsce. Studium porównawcze i ocena możliwości adaptacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka zajmuje się zagadnieniami pedagogiki porównawczej, która, w porównaniu do bardziej ugruntowanych dziedzin pedagogiki, takich jak dydaktyka czy historia wychowania, jest stosunkowo nową dziedziną. W swojej pracy autorka analizuje i porównuje systemy edukacji muzycznej w dwóch kulturowo i geograficznie odległych krajach: Meksyku i Polsce. Jest przekonana, że taka wiedza może być niezwykle przydatna dla młodych nauczycieli.
Nauczyciele wychowania muzycznego na uczelniach wyższych to zróżnicowana grupa — znajdują się w niej zarówno początkujący pedagodzy, jak i uznani na świecie specjaliści. Ci profesjonaliści nieustannie się rozwijają, poddawani są formalnym ocenom, a co roku do ich grona dołączają nowi pracownicy. Kariera w tym zawodzie wiąże się z dużą odpowiedzialnością i wymaga stałego doskonalenia. Aby skutecznie prowadzić zajęcia, oprócz specyficznych cech osobowości, nauczyciele są zobowiązani do ciągłego kształcenia oraz doskonalenia w dwóch głównych obszarach: swojej specjalizacji artystycznej i metodyce nauczania, a także w zakresie pedagogiki i metodologii naukowej.
Podejmując temat tego opracowania, autorka, jako nauczycielka akademicka, pragnie przedstawić zagadnienia związane z edukacją muzyczną w kraju o bogatej tradycji w tej dziedzinie. Takie porównawcze studium może wzbogacić zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty wiedzy muzyków-nauczycieli akademickich w obu krajach — w Meksyku i Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka zajmuje się zagadnieniami pedagogiki porównawczej, która, w porównaniu do bardziej ugruntowanych dziedzin pedagogiki, takich jak dydaktyka czy historia wychowania, jest stosunkowo nową dziedziną. W swojej pracy autorka analizuje i porównuje systemy edukacji muzycznej w dwóch kulturowo i geograficznie odległych krajach: Meksyku i Polsce. Jest przekonana, że taka wiedza może być niezwykle przydatna dla młodych nauczycieli.
Nauczyciele wychowania muzycznego na uczelniach wyższych to zróżnicowana grupa — znajdują się w niej zarówno początkujący pedagodzy, jak i uznani na świecie specjaliści. Ci profesjonaliści nieustannie się rozwijają, poddawani są formalnym ocenom, a co roku do ich grona dołączają nowi pracownicy. Kariera w tym zawodzie wiąże się z dużą odpowiedzialnością i wymaga stałego doskonalenia. Aby skutecznie prowadzić zajęcia, oprócz specyficznych cech osobowości, nauczyciele są zobowiązani do ciągłego kształcenia oraz doskonalenia w dwóch głównych obszarach: swojej specjalizacji artystycznej i metodyce nauczania, a także w zakresie pedagogiki i metodologii naukowej.
Podejmując temat tego opracowania, autorka, jako nauczycielka akademicka, pragnie przedstawić zagadnienia związane z edukacją muzyczną w kraju o bogatej tradycji w tej dziedzinie. Takie porównawcze studium może wzbogacić zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty wiedzy muzyków-nauczycieli akademickich w obu krajach — w Meksyku i Polsce.
