Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wycena przedsiębiorstwa. Podejście scenariuszowe
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja oferuje kompleksowe spojrzenie na proces wyceny, łącząc w sobie techniki prognozowania sprzedaży oraz wykazując wzajemne relacje pomiędzy etapami tych działań. Autor włącza się w debatę na temat standardyzacji procedur wyceny, kładąc nacisk na metody dochodowe, gdzie kluczowe znaczenie ma gruntowna analiza wycenianej firmy oraz ocena jej środowiska operacyjnego. Jest to swoisty przewodnik, który krok po kroku prowadzi czytelnika przez złożoność wyceny z punktu widzenia zintegrowanego podejścia, traktując firmę jako część większego ekosystemu. Publikacja zawiera liczne przykłady z rzeczywistej praktyki oraz odwołuje się do źródłowych danych, opracowań i raportów branżowych, co dostarcza praktycznych wskazówek dla analityków zajmujących się szacowaniem wartości firm. Do istotnych zalet książki można zaliczyć spójne i całościowe podejście do wyceny, które obejmuje analizę makrootoczenia, konkurencyjnego środowiska, samego przedsiębiorstwa oraz przygotowanie prognoz sprzedażowych i finansowych. Praktyczne podpowiedzi co do stosowanych procedur wyceny, poparte przykładami oraz wybrane metody wraz z ich uzasadnieniem, zdecydowanie wzbogacają treść publikacji. Jest ona skierowana do ekspertów z dziedziny finansów firm, w szczególności specjalistów zajmujących się praktycznymi aspektami wyceny przedsiębiorstw, jak również do nauczycieli akademickich i studentów na kierunkach finansowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
32.79 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Publikacja oferuje kompleksowe spojrzenie na proces wyceny, łącząc w sobie techniki prognozowania sprzedaży oraz wykazując wzajemne relacje pomiędzy etapami tych działań. Autor włącza się w debatę na temat standardyzacji procedur wyceny, kładąc nacisk na metody dochodowe, gdzie kluczowe znaczenie ma gruntowna analiza wycenianej firmy oraz ocena jej środowiska operacyjnego. Jest to swoisty przewodnik, który krok po kroku prowadzi czytelnika przez złożoność wyceny z punktu widzenia zintegrowanego podejścia, traktując firmę jako część większego ekosystemu. Publikacja zawiera liczne przykłady z rzeczywistej praktyki oraz odwołuje się do źródłowych danych, opracowań i raportów branżowych, co dostarcza praktycznych wskazówek dla analityków zajmujących się szacowaniem wartości firm. Do istotnych zalet książki można zaliczyć spójne i całościowe podejście do wyceny, które obejmuje analizę makrootoczenia, konkurencyjnego środowiska, samego przedsiębiorstwa oraz przygotowanie prognoz sprzedażowych i finansowych. Praktyczne podpowiedzi co do stosowanych procedur wyceny, poparte przykładami oraz wybrane metody wraz z ich uzasadnieniem, zdecydowanie wzbogacają treść publikacji. Jest ona skierowana do ekspertów z dziedziny finansów firm, w szczególności specjalistów zajmujących się praktycznymi aspektami wyceny przedsiębiorstw, jak również do nauczycieli akademickich i studentów na kierunkach finansowych.