InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ogólne rozważania o transporcie pozostają w ścisłym związku z zaspokajaniem jednej z podstawowych potrzeb człowieka - potrzeby pokonywania przestrzeni. Ze względu na uniwersalną rolę transportu, jego funkcjonowanie i rozwój muszą być podporządkowane celom i zasadom polityki społeczno--gospodarczej państwa. Jednym z problemów współczesnych systemów transportowych jest właściwa ocena dostosowania elementów infrastruktury sieci transportowej do realizowanego i (lub) prognozowanego zapotrzebowania na przewóz. Ocena ta jest trudna ze względu na złożoność problematyki. Wynika ona z jednej strony z ograniczeń: - technicznych sieci transportowej, - finansowych, - własnościowych (prawnych), - ekologicznych, uwzględniających interes społeczny itp. Z drugiej strony, na złożoność wpływają różne punkty widzenia poszczególnych uczestników procesu transportowego, z których każdy stara się ekstre-malizować swoją indywidualną korzyść. Wynika stąd konieczność poszukiwania metod pomocnych w ocenie dostosowania infrastruktury systemu transportowego do zgłaszanych potrzeb. Przedstawianie obiektów badań jako systemów wytworzyło naturalną potrzebę powstawania i rozwoju wiedzy o systemach. Obejmuje ona zarówno zagadnienia teoretyczne, tj. definiowanie i sposób przedstawiania systemów, metody i algorytmy badania modeli systemów itp., jak i praktyczne, tj. obejmujące wykorzystanie wiedzy teoretycznej do określenia efektywnego zachowania się systemów rzeczywistych. Niniejszy skrypt poświęcony jest modelowaniu systemów transportowych, kładąc szczególny nacisk na problematykę formułowania zadań optymalizacyjnych rozłożenia potoku ruchu na sieć transportową. Wychodząc z określenia obiektu, definiuje się w pierwszej części system, w tym system transportowy jako obiekt badań, oraz model, jako narzędzie badania systemów. Szczególną uwagę poświęca się modelom matematycznym systemów transportowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ogólne rozważania o transporcie pozostają w ścisłym związku z zaspokajaniem jednej z podstawowych potrzeb człowieka - potrzeby pokonywania przestrzeni. Ze względu na uniwersalną rolę transportu, jego funkcjonowanie i rozwój muszą być podporządkowane celom i zasadom polityki społeczno--gospodarczej państwa. Jednym z problemów współczesnych systemów transportowych jest właściwa ocena dostosowania elementów infrastruktury sieci transportowej do realizowanego i (lub) prognozowanego zapotrzebowania na przewóz. Ocena ta jest trudna ze względu na złożoność problematyki. Wynika ona z jednej strony z ograniczeń: - technicznych sieci transportowej, - finansowych, - własnościowych (prawnych), - ekologicznych, uwzględniających interes społeczny itp. Z drugiej strony, na złożoność wpływają różne punkty widzenia poszczególnych uczestników procesu transportowego, z których każdy stara się ekstre-malizować swoją indywidualną korzyść. Wynika stąd konieczność poszukiwania metod pomocnych w ocenie dostosowania infrastruktury systemu transportowego do zgłaszanych potrzeb. Przedstawianie obiektów badań jako systemów wytworzyło naturalną potrzebę powstawania i rozwoju wiedzy o systemach. Obejmuje ona zarówno zagadnienia teoretyczne, tj. definiowanie i sposób przedstawiania systemów, metody i algorytmy badania modeli systemów itp., jak i praktyczne, tj. obejmujące wykorzystanie wiedzy teoretycznej do określenia efektywnego zachowania się systemów rzeczywistych. Niniejszy skrypt poświęcony jest modelowaniu systemów transportowych, kładąc szczególny nacisk na problematykę formułowania zadań optymalizacyjnych rozłożenia potoku ruchu na sieć transportową. Wychodząc z określenia obiektu, definiuje się w pierwszej części system, w tym system transportowy jako obiekt badań, oraz model, jako narzędzie badania systemów. Szczególną uwagę poświęca się modelom matematycznym systemów transportowych.