Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wybór Źródeł do Nauczania o Zagładzie Żydów. Ćwiczenia ze Źródłami do Nauczania o Zagładzie Żydów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wybór źródeł do nauki o Holokauście na ziemiach polskich stanowi nieocenioną pomoc dydaktyczną dla nauczycieli i uczniów, którzy badają tę tematykę podczas lekcji przedmiotów humanistycznych. Wzrost zainteresowania tym zagadnieniem potwierdza rosnąca liczba prezentacji maturalnych z języka polskiego, które skupiają się na różnych aspektach Zagłady. Wydanie zestawu tekstów źródłowych nie tylko jest zasadne, ale wręcz niezbędne. Zbiór ten jest skierowany zarówno do nauczycieli i uczniów, jak i do szerokiej publiczności zainteresowanej najnowszą historią, umożliwiając pogłębienie wiedzy o wydarzeniach związanych z Holokaustem i lepsze zrozumienie tego, co miało miejsce w połowie XX wieku w Europie.
Według Roberta Szuchty, przedstawiona publikacja to dzieło godne uwagi i szacunku. Ogrom zgromadzonych źródeł oraz związane z nimi ćwiczenia ukazują pracochłonny wysiłek trzech autorów, którzy wypełnili istniejącą lukę w polskiej dydaktyce dotyczącej nauczania o Holokauście poprzez materiały źródłowe. Przygotowany materiał zawiera różnorodny zbiór tekstów historycznych i literackich wsparty o bogaty zestaw dydaktyczny. Zawiera on liczne propozycje pytań i ćwiczeń, które można z powodzeniem wykorzystać na zajęciach szkolnych, stosując różnorodne metody nauczania.
Układ ćwiczeń, zgrupowanych w dziesięciu panelach, pozwala na podjęcie różnych istotnych kwestii do analizy i dyskusji. W ten sposób tworzy spójną i przystępną strukturę, która ułatwia zrozumienie problematyki związanej z Holocaustem w czasie niemieckiej okupacji na ziemiach polskich. Jak podkreśla Stanisław B. Lenard, jasna struktura i organizacja ćwiczeń sprawiają, że książka ta jest logicznym i zrozumiałym przewodnikiem po jednym z najtrudniejszych rozdziałów historii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wybór źródeł do nauki o Holokauście na ziemiach polskich stanowi nieocenioną pomoc dydaktyczną dla nauczycieli i uczniów, którzy badają tę tematykę podczas lekcji przedmiotów humanistycznych. Wzrost zainteresowania tym zagadnieniem potwierdza rosnąca liczba prezentacji maturalnych z języka polskiego, które skupiają się na różnych aspektach Zagłady. Wydanie zestawu tekstów źródłowych nie tylko jest zasadne, ale wręcz niezbędne. Zbiór ten jest skierowany zarówno do nauczycieli i uczniów, jak i do szerokiej publiczności zainteresowanej najnowszą historią, umożliwiając pogłębienie wiedzy o wydarzeniach związanych z Holokaustem i lepsze zrozumienie tego, co miało miejsce w połowie XX wieku w Europie.
Według Roberta Szuchty, przedstawiona publikacja to dzieło godne uwagi i szacunku. Ogrom zgromadzonych źródeł oraz związane z nimi ćwiczenia ukazują pracochłonny wysiłek trzech autorów, którzy wypełnili istniejącą lukę w polskiej dydaktyce dotyczącej nauczania o Holokauście poprzez materiały źródłowe. Przygotowany materiał zawiera różnorodny zbiór tekstów historycznych i literackich wsparty o bogaty zestaw dydaktyczny. Zawiera on liczne propozycje pytań i ćwiczeń, które można z powodzeniem wykorzystać na zajęciach szkolnych, stosując różnorodne metody nauczania.
Układ ćwiczeń, zgrupowanych w dziesięciu panelach, pozwala na podjęcie różnych istotnych kwestii do analizy i dyskusji. W ten sposób tworzy spójną i przystępną strukturę, która ułatwia zrozumienie problematyki związanej z Holocaustem w czasie niemieckiej okupacji na ziemiach polskich. Jak podkreśla Stanisław B. Lenard, jasna struktura i organizacja ćwiczeń sprawiają, że książka ta jest logicznym i zrozumiałym przewodnikiem po jednym z najtrudniejszych rozdziałów historii.
