Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wybieraj wystarczająco dobrze
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Przeprowadziliśmy się z piekła do piekła, choć wydawało nam się przez chwilę, że jesteśmy w raju. Z epoki niedostatku trafiliśmy do świata nadmiaru. Jak w nim żyć, żeby nie zwariować?
Agnieszka Jucewicz, współautorka bestsellerowych książek Żyj wystarczająco dobrze i Kochaj wystarczająco dobrze wraz ze swoimi rozmówcami pomagają nam przetrwać w świecie, który od narodzin do śmierci każe nam nieustannie wybierać. Wychowanie, związki, praca, polityka, zdrowie, seks, codzienne zakupy - w każdej z tych dziedzin musimy rozpatrywać dziesiątki możliwości, z których każda wydaje się optymalna i każda opatrzona jest równie skutecznym komunikatem reklamowym. Jednak nie musimy poddawać się temu terrorowi, który tak naprawdę coraz mniej ma wspólnego z wolnością wyboru. Jeśli chcemy świadomie wybierać, musimy uwolnić się spod wpływu namolnego marketingu, uzależniającej reklamy, stereotypowego myślenia o karierze i życiowym sukcesie. Jak? Wystarczająco dobrze. "
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Przeprowadziliśmy się z piekła do piekła, choć wydawało nam się przez chwilę, że jesteśmy w raju. Z epoki niedostatku trafiliśmy do świata nadmiaru. Jak w nim żyć, żeby nie zwariować?
Agnieszka Jucewicz, współautorka bestsellerowych książek Żyj wystarczająco dobrze i Kochaj wystarczająco dobrze wraz ze swoimi rozmówcami pomagają nam przetrwać w świecie, który od narodzin do śmierci każe nam nieustannie wybierać. Wychowanie, związki, praca, polityka, zdrowie, seks, codzienne zakupy - w każdej z tych dziedzin musimy rozpatrywać dziesiątki możliwości, z których każda wydaje się optymalna i każda opatrzona jest równie skutecznym komunikatem reklamowym. Jednak nie musimy poddawać się temu terrorowi, który tak naprawdę coraz mniej ma wspólnego z wolnością wyboru. Jeśli chcemy świadomie wybierać, musimy uwolnić się spod wpływu namolnego marketingu, uzależniającej reklamy, stereotypowego myślenia o karierze i życiowym sukcesie. Jak? Wystarczająco dobrze. "