Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tworzeniem przez przedsiębiorstwo wartości wspólnie z konsumentami, uwarunkowane specyfiką i potencjałem środowiska wirtualnego. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu. Zawiera zagadnienia dotyczące współpracy z konsumentami w takich płaszczyznach, jak tworzenie unikalnych, odpowiadających na potrzeby klientów produktów, wdrażanie procesów dostosowanych do specyfiki poszczególnych branż i rynków czy wreszcie zapewnienie komunikacji z rynkiem poprzez tworzenie i dystrybucję treści oraz propagowanie idei i wartości organizacji.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 13.63 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 17 x 24 mm
ID: 9788381420839
Autorzy: Anna Łaszkiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Inne wydania książki: Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
13.63 zł
jak nowa
-
13.63 zł
jak nowa
Taniej o 31.27 zł 44.90 zł
Inne książki: Anna Łaszkiewicz
13.63 zł
jak nowa
-
13.63 zł
jak nowa
Taniej o 31.27 zł 44.90 zł
67.82 zł
nowa
-
67.82 zł
nowa
60.23 zł
nowa
-
60.23 zł
nowa
67.82 zł
nowa
-
67.82 zł
nowa
49.08 zł
nowa
-
49.08 zł
nowa
Taniej o 0.82 zł 49.90 zł
Inne książki: Ekonomia
25.76 zł
jak nowa
-
25.76 zł
jak nowa
Taniej o 14.24 zł 40.00 zł
25.61 zł
dobry
-
24.98 zł
jak nowa
-
25.61 zł
dobry
Taniej o 14.29 zł 39.90 zł
19.49 zł
jak nowa
-
19.49 zł
jak nowa
-
13.86 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 25.41 zł 44.90 zł
12.19 zł
jak nowa
-
12.19 zł
jak nowa
Taniej o 7.71 zł 19.90 zł
30.63 zł
jak nowa
-
30.63 zł
jak nowa
Taniej o 9.27 zł 39.90 zł
5.40 zł
jak nowa
-
5.40 zł
jak nowa
-
4.94 zł
dobry
Taniej o 9.60 zł 15.00 zł
19.98 zł
jak nowa
-
19.98 zł
jak nowa
-
22.48 zł
dobry
Taniej o 24.92 zł 44.90 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew