Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wspołczesne media. Tom 2. Wartości mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury, piąta już publikacja w serii „Współczesne media” koncentruje się na aksjologicznym aspekcie komunikacji medialnej. W tym tomie autorzy omawiają znaczenie mediów w procesach komunikacji społecznej oraz analizują wartość i reinterpretację form oraz gatunków medialnych. Książka łączy w sobie teoretyczne rozważania z praktycznymi propozycjami dotyczące zastosowania metodologii nauk humanistycznych w ocenie wartości mediów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury, piąta już publikacja w serii „Współczesne media” koncentruje się na aksjologicznym aspekcie komunikacji medialnej. W tym tomie autorzy omawiają znaczenie mediów w procesach komunikacji społecznej oraz analizują wartość i reinterpretację form oraz gatunków medialnych. Książka łączy w sobie teoretyczne rozważania z praktycznymi propozycjami dotyczące zastosowania metodologii nauk humanistycznych w ocenie wartości mediów.
