Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wskazuję, nazywam, rozumiem cz.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana pomoc dydaktyczna jest przeznaczona dla rodziców, terapeutów oraz pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Jej głównym celem jest wspomaganie dzieci w rozwijaniu szybkości i płynności reagowania, co pozytywnie wpływa na rozwój ich umiejętności komunikacyjnych. W zestawie znajduje się książka zawierająca przykłady ćwiczeń oraz zestaw obrazków, który ilustruje 90 pojęć za pomocą 270 obrazków. Zbiór ten obejmuje podstawowe rzeczowniki i czasowniki, z którymi dzieci mogą spotykać się na co dzień, a każda ilustracja występuje w trzech egzemplarzach. Taki zabieg ma na celu zwiększenie szansy na generalizację nabytych umiejętności u dzieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana pomoc dydaktyczna jest przeznaczona dla rodziców, terapeutów oraz pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Jej głównym celem jest wspomaganie dzieci w rozwijaniu szybkości i płynności reagowania, co pozytywnie wpływa na rozwój ich umiejętności komunikacyjnych. W zestawie znajduje się książka zawierająca przykłady ćwiczeń oraz zestaw obrazków, który ilustruje 90 pojęć za pomocą 270 obrazków. Zbiór ten obejmuje podstawowe rzeczowniki i czasowniki, z którymi dzieci mogą spotykać się na co dzień, a każda ilustracja występuje w trzech egzemplarzach. Taki zabieg ma na celu zwiększenie szansy na generalizację nabytych umiejętności u dzieci.
