InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem książki jest pokazanie znaczenia przestrzeni wyobraźni i kreatywności. Do rozwoju potrzebne jest otoczenie sprzyjające kreatywności i innowacjom. Nie ma oczywiście środowiska idealnego, lecz można stwarzać żyzne warunki dla generowania nowych form, idei, wynalazków. Myśl kształtuje naszą przestrzeń, która to z kolei wpływa na nasz mózg i myślenie. Wobec tego proponuję mały spacer po labiryncie kompilacyjnego i generatywnego myślenia, eksperyment eksploracji i eksploatacji wyobraźni, kreatywności i morfingu.
Dodatkowo towarzyszyła mi chęć przełamania dominującego obecnie myślenia o edukacji, że jest to proces produkcyjny, mierzony oraz liczony, i którego efektem jest produkt końcowy, czytaj absolwent/absolwentka dostosowany do potrzeb rynku. Uważam, że w ten sposób postępując i/lub przyzwalając robimy niepowetowaną krzywdę sobie, społeczeństwu i środowisku. Pragnąc uwolnić się od poczucia winy (choćby w minimalnym stopniu) napisałam książkę, która jest "transdycyplinarną i synektyczną prowokacją intelektualną" oraz propozycją budowania modeli elastycznej edukacji obywatelskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem książki jest pokazanie znaczenia przestrzeni wyobraźni i kreatywności. Do rozwoju potrzebne jest otoczenie sprzyjające kreatywności i innowacjom. Nie ma oczywiście środowiska idealnego, lecz można stwarzać żyzne warunki dla generowania nowych form, idei, wynalazków. Myśl kształtuje naszą przestrzeń, która to z kolei wpływa na nasz mózg i myślenie. Wobec tego proponuję mały spacer po labiryncie kompilacyjnego i generatywnego myślenia, eksperyment eksploracji i eksploatacji wyobraźni, kreatywności i morfingu.
Dodatkowo towarzyszyła mi chęć przełamania dominującego obecnie myślenia o edukacji, że jest to proces produkcyjny, mierzony oraz liczony, i którego efektem jest produkt końcowy, czytaj absolwent/absolwentka dostosowany do potrzeb rynku. Uważam, że w ten sposób postępując i/lub przyzwalając robimy niepowetowaną krzywdę sobie, społeczeństwu i środowisku. Pragnąc uwolnić się od poczucia winy (choćby w minimalnym stopniu) napisałam książkę, która jest "transdycyplinarną i synektyczną prowokacją intelektualną" oraz propozycją budowania modeli elastycznej edukacji obywatelskiej.