Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, pozycjonowanie marki pozostaje jednym z kluczowych elementów sukcesu. Chociaż internet, media społecznościowe i marketing mobilny wprowadziły rewolucyjne zmiany w sposobie prowadzenia kampanii reklamowych, najskuteczniejsze strategie wciąż skupiają się na budowaniu silnego pozycjonowania. Jednak ta klasyczna koncepcja rozwija się teraz w kierunku integracji obrazów i słów, które razem potrafią wywołać silniejsze emocje niż same komunikaty werbalne.
Ta książka wprowadza czytelnika w nowatorskie podejście polegające na wykorzystaniu „wizualnego młotka” i „werbalnego gwoździa”. Nauczysz się, jak za pomocą przyciągających wzrok obrazów zwrócić uwagę konsumenta, a następnie umiejętnie wprowadzić kluczowy komunikat pozycjonujący, który utkwi w jego pamięci. To połączenie pozwala na trwałe zakorzenienie przekazu marki w umyśle odbiorcy, wzmacniając jednocześnie jego pozytywną percepcję produktu.
Podczas lektury zgłębisz różne aspekty tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Dowiesz się, jak obrazy działają jak młotki, a słowa jak gwoździe, oraz jak wybrać zapadający w pamięć wizualny przekaz. Poznasz także sposoby, by stworzyć przekonujący komunikat werbalny, który idealnie uzupełni obraz. Odkryjesz znaczenie właściwego opakowania, nauczysz się wykorzystać mit założyciela marki oraz włączyć do strategii postaci celebrytów i zwierząt. Historia stanowi niewyczerpane źródło inspiracji, które może w znaczący sposób wzbogacić Twoją komunikację z odbiorcami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, pozycjonowanie marki pozostaje jednym z kluczowych elementów sukcesu. Chociaż internet, media społecznościowe i marketing mobilny wprowadziły rewolucyjne zmiany w sposobie prowadzenia kampanii reklamowych, najskuteczniejsze strategie wciąż skupiają się na budowaniu silnego pozycjonowania. Jednak ta klasyczna koncepcja rozwija się teraz w kierunku integracji obrazów i słów, które razem potrafią wywołać silniejsze emocje niż same komunikaty werbalne.
Ta książka wprowadza czytelnika w nowatorskie podejście polegające na wykorzystaniu „wizualnego młotka” i „werbalnego gwoździa”. Nauczysz się, jak za pomocą przyciągających wzrok obrazów zwrócić uwagę konsumenta, a następnie umiejętnie wprowadzić kluczowy komunikat pozycjonujący, który utkwi w jego pamięci. To połączenie pozwala na trwałe zakorzenienie przekazu marki w umyśle odbiorcy, wzmacniając jednocześnie jego pozytywną percepcję produktu.
Podczas lektury zgłębisz różne aspekty tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Dowiesz się, jak obrazy działają jak młotki, a słowa jak gwoździe, oraz jak wybrać zapadający w pamięć wizualny przekaz. Poznasz także sposoby, by stworzyć przekonujący komunikat werbalny, który idealnie uzupełni obraz. Odkryjesz znaczenie właściwego opakowania, nauczysz się wykorzystać mit założyciela marki oraz włączyć do strategii postaci celebrytów i zwierząt. Historia stanowi niewyczerpane źródło inspiracji, które może w znaczący sposób wzbogacić Twoją komunikację z odbiorcami.
