Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wizerunek Polityka i jego marka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Autorytet nie jest czymś, co można kupić czy odziedziczyć. Każdy z nas powinien samodzielnie kreować i komunikować swoją markę, zachowując przy tym szacunek dla siebie, swoich odbiorców oraz swojej profesji, tak by prowadzić szczęśliwe życie," pisze Joanna Kinastowska. Książka skupia się na procesie tworzenia silnej marki osobistej, będącej wizytówką lidera politycznego, który cechuje się wiarygodnością i odpowiedzialnością. Autorka dostarcza obfitej dawki wiedzy, inspiracji i motywacji do głębszej analizy siebie, wiary w możliwość zmiany, wykorzystania autentycznych zasobów i szans, a także skutecznego prezentowania swojej wizji światu.
Opisany w książce program "6P" to przemyślana strategia budowania marki politycznej. Dzięki zawartemu przewodnikowi po rozwoju marki, czytelnik może samodzielnie w sześciu krokach wyznaczyć ambitne cele, określić swoją tożsamość, zdefiniować spójny i zrozumiały wizerunek oraz przekaz. Wszystko to w połączeniu z uzasadnionymi narzędziami komunikacji marketingowej, które umożliwiają dotarcie do potencjalnych odbiorców. Książka inspirowana jest wiedzą i doświadczeniami z zakresu zarządzania, marketingu, coachingu i polityki, a także wskazówkami od ekspertów z pokrewnych dziedzin, by inspirować i motywować do działania.
Ta pozycja jest dedykowana tym, którzy pragną uczyć się na doświadczeniach przeszłości, skoncentrować na teraźniejszości i przygotować się na przyszłość. Jest skierowana do osób aktywnie działających na rzecz dobra wspólnego, chcących lepiej komunikować swoją tożsamość, idee oraz wizje, zdobywać rozpoznawalność i szacunek, a także wzmacniać swoją pozycję i reputację. Trafia również do tych, którzy czują się niezdecydowani między tym, co już robią, a tym, co jeszcze mogą osiągnąć, aby dojrzale budować swoją przyszłość. Niezależnie od tego, czy zdawali sobie z tego sprawę, ta książka jest dla nich długo oczekiwanym źródłem wsparcia i wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Autorytet nie jest czymś, co można kupić czy odziedziczyć. Każdy z nas powinien samodzielnie kreować i komunikować swoją markę, zachowując przy tym szacunek dla siebie, swoich odbiorców oraz swojej profesji, tak by prowadzić szczęśliwe życie," pisze Joanna Kinastowska. Książka skupia się na procesie tworzenia silnej marki osobistej, będącej wizytówką lidera politycznego, który cechuje się wiarygodnością i odpowiedzialnością. Autorka dostarcza obfitej dawki wiedzy, inspiracji i motywacji do głębszej analizy siebie, wiary w możliwość zmiany, wykorzystania autentycznych zasobów i szans, a także skutecznego prezentowania swojej wizji światu.
Opisany w książce program "6P" to przemyślana strategia budowania marki politycznej. Dzięki zawartemu przewodnikowi po rozwoju marki, czytelnik może samodzielnie w sześciu krokach wyznaczyć ambitne cele, określić swoją tożsamość, zdefiniować spójny i zrozumiały wizerunek oraz przekaz. Wszystko to w połączeniu z uzasadnionymi narzędziami komunikacji marketingowej, które umożliwiają dotarcie do potencjalnych odbiorców. Książka inspirowana jest wiedzą i doświadczeniami z zakresu zarządzania, marketingu, coachingu i polityki, a także wskazówkami od ekspertów z pokrewnych dziedzin, by inspirować i motywować do działania.
Ta pozycja jest dedykowana tym, którzy pragną uczyć się na doświadczeniach przeszłości, skoncentrować na teraźniejszości i przygotować się na przyszłość. Jest skierowana do osób aktywnie działających na rzecz dobra wspólnego, chcących lepiej komunikować swoją tożsamość, idee oraz wizje, zdobywać rozpoznawalność i szacunek, a także wzmacniać swoją pozycję i reputację. Trafia również do tych, którzy czują się niezdecydowani między tym, co już robią, a tym, co jeszcze mogą osiągnąć, aby dojrzale budować swoją przyszłość. Niezależnie od tego, czy zdawali sobie z tego sprawę, ta książka jest dla nich długo oczekiwanym źródłem wsparcia i wiedzy.
